מרכז שליטה ובקרה עירוני
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

לצד המוקד העירוני המאויש על ידי מוקדנים ושולט על מערך המצלמות העירוני, חונכת בימים אלה עיריית עפולה מרכז שליטה ובקרה שמטרתו מתן כלים ונתונים בזמן אמת על שירותים שמעניקה הרשות לתושבים.

עיריית עפולה מתחדשת: בימים אלה חונכת עיריית עפולה את הקמתו של מרכז שליטה ובקרה עירוני שישמש למעשה כמרכז הפיקוד של העירייה ויספק בקרת נתונים וכלים בזמן אמת לניטור מדידה והתראה על ביצוע שירותים, יישומים ותשתיות עירוניות. מרכז השליטה והבקרה החדש מבצע בקרה וניהול תהליכים במגוון רחב של תחומים כגון: תשתיות ומערכות מים והשקיה עירונית, בקרה על מערכת החשמל והתאורה העירונית, מעקב אחר תהליכי פינוי אשפה, מחזור והטמנת פסולת, בקרה על תאורת העיר, קידום פרויקטים טכנולוגים ודיגיטציה וכן בקרה אחר רכבי העירייה ויעילות פעילותם לאורך היום.

כמו כן הוא מהווה אמצעי תכנון, שליטה ובקרה באמצעות חדשנות טכנולוגית לטובת הנהלת העיר ביחס לפעולות המתבצעות על ידי מגוון גורמים בעירייה שיוכלו להיעזר במרכז החדש כמקור מידע ופתרון לבעיות ומפגעים עירוניים בזמן אמת וזאת כדי למזער את גורמי הסיכון ולהעניק שירות מיטבי לתושבי העיר. באמצעות מרכז השליטה והבקרה העירוני אותו מנהל האגף אגף "שליטה, בקרה וחדשנות", תוכל העירייה לנצל את המידע והטכנולוגיות השונות בכדי לנהל נכון יותר את משאבי העירייה ובכך תוכל לנטר את המשאבים והתקציבים להשקעות נוספות בתחומים רבים.

מרכז שליטה ובקרה עירוני
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here