פרויקט אכזיב
קרדיט-סטודיו 84

שירות חדש וייחודי לתושבי שכונת אכזיב. התושבים, שהחלו בחודשים האחרונים להתאכלס באכזיב – השכונה הצפונית של נהריה, ייהנו משירות שאטלים ייחודי למרכז נהריה בחינם.

יוסי כהן, מנהל פרויקט אכזיב של החברות צמח המרמן ואלקטרה מגורים, ציין כי "אחת הבעיות של שכונה חדשה שטרם סיימה להתאכלס היא העדר תחבורה ציבורית פעילה. לכן, מתוך רצון להקל על דיירי השכונה הראשונים, הוחלט להפעיל שירות שאטלים כדי לאפשר לדיירים להתנייד ללא רכב בצורה קלה ונוחה לכל מקום".

החברות ציינו כי שירות השאטלים נועד גם לרווחת התלמידים, ומספר שאלטים נועדו להסיע את ילדי השכונה החדשה לבתי הספר השונים ברחבי העיר. ההסעה הראשונה בבוקר תצא בשעה 7:20 מהשכונה ותאסוף את התלמידים בנקודות האיסוף (בניין 203 , בניין 201, כיכר מרכזית מול השדרה). ההסעה תגיע  לבתי הספר רמז, לאחר מכן תוריד תלמידים בתיכון הרצל ותחנה שלישית תהייה בחטיבת הביניים  אלון. בסוף יום הלימודים יאסוף השאטל את התלמידים בשעה 13:45 מבתי הספר ובימי שישי ההסעה תצא חזרה לשכונה בשעה 11:45.

פרויקט אכזיב
קרדיט-סטודיו 84

שכונת אכזיב ממוקמת בצפון נהריה ומשתרעת על פני 65 דונם. השכונה כוללת 30 בניינים בני 6-9 קומות. הבניינים הראשונים כבר מוכנים לאכלוס ובמקביל נמשכות עבודות הפיתוח והתשתית מהעיר לשכונה. כך, למשל, בחודשים האחרונים נסלל כביש המחבר את השכונה הצפונית למרכז העיר. בנוסף, עבודות הפיתוח לסלילה טיילת שתחבר את השכונה החדשה לשאר רצועת החוף של נהריה נמצאת בשלבי ביצוע מתקדמים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here