קרדיט: דפוס מרקשטיין בע"מ

הדפסת פולדרים זהו למעשה אמצעי אשר נועד לפרסם, להעביר מידע על העסק ולמעשה לשווק אותו בצורה איכותית, זהו למעשה חוברת\ תיקיות שאפשר לשים בהן כל מה שתרצו כמו למשל כרטיסי ביקור וכו'. הדפסת פולדרים עצמם נעשית בבית דפוס אשר מומחה בנושא ויודע להדפיס פולדרים באיכות הגבוה ביותר וברמה הגבוה ביותר. כמו כן הפולדרים מגיעים בגודל דף 4A ומגיעים בעובי עבה יחסית, בנוסף ניתן ורצוי לרשום על הפולדר את שם העסק ומשפט מיתוג, הקצוות של הפולדרים לרוב זוויתיות אך ניתן גם להזמין מעוגלות. חשוב מאוד בהדפסת פולדרים להגיע לבית דפוס אשר מתמחה בתחום ויודע בדיוק להכין אותם בצורה איכותית ומדויקת שכן הפולדרים הינם מייצגים דבר מסוים עבורנו ועבור הלקוחות שלנו. לשם כך תוכלו לשכור את השירותים של דפוס מרקשטיין בע"מ אשר הינו בית דפוס מהמנוסים בארץ ונוסד בשנת 1949 ומנוהל ע"י הדור השלישי במשפחה. כמו כן בית הדפוס עוסק לא רק בשיווק מוצרי דפוס אלא גם בפיתוח מוצרי פרסום מבוססי נייר ואף רשם כמה פטנטים בנושא וכל זה תוך תודעת שירות מדהימה, מוצרים איכותיים, ניסיון מדהים ומחירים מעולים.

 

לכרוך את היצירה שלנו

כריכה לספר היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל ספר שכן זהו הדבר הראשון שכל רוכש רואה ועל כן היא צריכה להיות ייחודית, מסקרנת, מושכת ואיכותית כמובן, בשביל לשמור על הספר ועל הדפים. כמו כן ישנם מספר סוגי כריכות כמו למשל כריכה רכה עם נייר עבר, כריכה קשה עם קרטון עבה ועוד בהתאם לרצונותיכם. בנוסף ניתן לעשות מה שאנחנו רוצים על הכריכה לספר שלנו, בין אם זה צבעים מיוחדים, תמונות כלשהן וכמובן כיתוב בעיצובים שונים

 

לעצב באופן אישי

מחברות ממותגות הינן מחברות אשר נועדו בעיקר לענייני תערוכות, כנסים, קידום מכירות ועוד. מחברות ממותגות הן למעשה מאין כרטיס ביקור של המקום והינן מזכרת מיוחדת אשר נשמרת לאורך זמן, כמו כן תוכלו לבחור בכריכת ספירלה קשה\ רכה ומחברות בכריכת דבק חם לשם כך, כמו כן תוכלו לבחור מה לרשום על הכריכה שלהן, לבחור עיצובים שונים ועוד, כל זה בהזמנה אישית. כמו כן חשוב לבחור בבית דפוס איכותי לשם כך על מנת לקבל את התוצר המושלם ביותר עבורנו. לשם כך תוכלו לבחור בדפוס מרקשטיין בע"מ אשר הינו בית דפוס מקצועי ואיכותי. בית הדפוס נוסד בשנת 1949 ומנוהל על ידי הדור השלישי למשפחה, בנוסף בית הדפוס מייצר את כלל מוצרי בית הדפוס כמו קלסרים, יומנים, מוצרי פרסום, לוחות שנה מעוצבים ועוד. דפוס מרקשטיין רשם לעמו גם מספר פטנטים בתחום כמו: מחברות ממותגות, ממו ספירלה, קטלוגים ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 04-8410493 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here