קרדיט Canva

מקומות של ואכל ובילוי אנין טעם הם מקומות שבהם אפשר למצוא קהל קבוע בדרך כלל, משום שהם מוכיחים שהרמה שלהם לא משתנה לרעה גם כאשר הם משתדרגים ומחליטים לשנות מעט את הקונספט. כך קרה גם במקרה הזה, שבו פאב מקומי ומעולה שצבר אוהדים מקומיים יחד עם קהל שבא במיוחד ממקומות אחרים בארץ רק כדי ליהנות מלילות פרועים על הבר עם משקה טובה ובשר משובח, משנה את פניו מבר למסעדה. היום הוא מסעדה בחיפה מומלצת, מבלי לאבד את האופי שלה משום שהשכיל להתבגר בעידון רב ולהשאיר את המרכיבים הטובים ביותר שיש בו – אנשים טובים ויפים שאוהבים לבלות עם אנשים כמוהם במקום שמעניק להם את החוויה הזאת, אוכל מצוין שנשאר כזה גם כאשר התפריט השתנה, והרבה אלכוהול ושתייה אם כי אלגנטית יותר ומעודנת רבות. סטלה בר מסעדה מוכיח שנשאר מוסד בילויים ותיק גם בגלגול הנוכחי שלו, משום שלא ויתרי על היסודות שלו כבר ולכן עבר בהצלחה את ההמרה למסעדה.

מה אפשר למצוא במקום מומלץ לבילוי?

האווירה אותה אווירה אם כי רגועה יותר. במקום כמו בר מסעדה חיפה מוצאים עדיין תפריט יינות וכהילים מובחר שהוציא לו את המוניטין הטובים והייחודיים שלו כמקום אנין שמבין באלכוהול, ולכן אפשר לסמוך גם על תפריט היינות שלו. המנות שמוצאות מהמטבח טריות בכל יום ומשתמשים בו בתוצרת הטרייה והמעולה של האזור, כדי שיהיה מקומי וטרי מאוד. כך שמנות הגורמה היצירתיות מציתות את הדמיון בשילוב הטעמים שלהן והן הופכות את המקום למטבח עילי מקומי חדש. כדאי ומומלץ לנסות כל מה שהמטבח מציע לכם משום שהפרשנות המקומית לתפריט ים תיכוני מלהיבה ומחדשת גם למי שטעם הכל.

מקום הבילוי המועדף

אנשים לא מחליפים בקלות את מקום הבילויים הקבוע שלהם רק משום שהשתנה העיצוב והאווירה קצת יותר רגועה. הצ'ייסרים עדיין זורמים בין השולחנות והאנשים עדיין באים לשם על מנת להכיר אנשים חדשים ולפגוש מכרים ותיקים, ולכן זה ללא ספק נשאר מוסד בילויים ייחודי וותיק שלא יחליפו בקלות גם לאחר יותר מעשרים שנות פעילות במתכונת הישנה. סטלה בר מסעדה מסתמך על קהל מבלים קבוע שאוהב אותו ואת האנשים שעושים אותו ולכן לא ישתנה שם שום דבר מהותי בגרעין המבלים של המקום, אלא בתחושה ובאווירה שיש משהו יותר אלגנטי שאפשר ליהנות ממנו, יחד עם תחושת הביתיות המוכרת שלא יוותרו עליה לעולם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here