חוויה קולינרית משובחת בהתאמה אישית

מתכננים אירוע מיוחד? יום ההולדת 30 הולך ומתקרב בצעדי ענק? מתכננן הצעת נישואים מרגשת בבית ורוצה להפוך את הרגע למיוחד ובלתי נשכח? עתה גם אתם יכולים להוסיף את החוויה הקולינרית המיוחדת והאיכותית ביותר לכל אירוע, חגיגה או יום מיוחד שתרצו לציין. בעזרתו של השף ירון חן, מייסדה של חברת שירת הסירים, ניתן יהיה לתכנן את האירוע הבא שלכם בצורה המרשימה והטעימה ביותר. 

רבים מחפשים אחר הפעילות או האטרקציה המיוחדת והמלהיבה ביותר אשר תביא לשדרוג האירוע הבא שלהם באופן משמעותי. אך רגע לפני שאתם הולכים לחפש פעילויות מיוחדות, קחו בחשבון את אחד האספקטים החשובים ביותר בכל אירוע, הארוחה המיוחדת אשר תוגש במהלך האירוע. בעת פניה אל חברת שירת הסירים, ניתן יהיה ליהנות משירותיו של שף פרטי לאירועים אשר ילווה אתכם ואת האורחים שלכם לכל משך האירוע ויבטיח כי הפרצופים הרעבים יהפכו לפנים מחויכות, שבעות ומאושרות. 

חוויה מיוחדת לזוגות וקבוצות

במידה ואתם מבקשים לשדרג כל אירוע, בין אם מדובר בחגיגות יום הולדת, יום נישואין או אפילו במידה ואתם מארגנים יום גיבוש ייחודי ומהנה במיוחד, חשוב יהיה לזכור כי סדנאות בישול מעניקות לכם ולכל האנשים החשובים לכם את האפשרות לקחת חלק בחוויה קולינרית מהנה וטעימה אשר תעשיר את יומכם ותענה בצורה מיוחדת על כך העדפה ובקשה אישית שלכם, זאת בין אם אתם מעוניינים בסדנת בשרים, סדנת קינוחים, סדנת אוכל רחוב או סדנת בישול איטלקית. 

ארוחה חווייתית ומפנקת בתנאים שלכם

בעוד שעד כה היינו צריכים להגיע למסעדה בכדי ליהנות ממנות גורמה מפורסמות ומשובחות, הרי שכיום כולנו יכולים ליהנות מארוחת שף פרטית עד הבית אשר תעשיר כל חגיגה ותעניק לכל האנשים החשובים לנו את האפשרות ליהנות מחוויה קולינרית משובחת אשר עונה בצורה מדויקת על כל בקשה, העדפה או צורך שלכם ושל האורחים שלכם. בעת פניה אל שירותיה של חברת שירת הסירים, תוכלו ליהנות מארוחה מרשימה בהתאמה לכל טעם, בין אם באירוע פרטי בבית ובין אם באירוע עסקי לצוות העובדים שלכם. למידע נוסף, בניית תפריט ייחודי וקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, השאירו פרטים באתר החברה או חייגו למספר 052-6655775

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here