חלוקת מלגות בעכו
עיריית עכו

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי בירך את הסטודנטים ואמר, כי ההשכלה הגבוהה היא המפתח להצלחה ועיריית עכו יחד עם שותפיה יעשו הכל על מנת לסייע לכל סטודנט לממש את יכולותיו לסיים את התואר האקדמי

310 מלגות ראש העיר בהיקף של 2.1 מיליון ₪ חולקו בשבוע שעבר לסטודנטים תושבי העיר עכו במסגרת פעילות מרכז הצעירים בעיר. טקס חלוקת המלגות נערך בקונסרבטוריון העירוני במעמד ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, סגנו אדהם ג'מל, מנהל אגף נוער וצעירים אלי חביב, מנהל היחידה לקידום נוער, יוסף אבו חמאם, נציגי קרנות המלגות וסטודנטים.

המלגות שחולקו הינן בגובה 1,000-11,000 ₪ והן פרי שיתוף פעולה של אגף נוער וצעירים בעיריית עכו עם מיזם מלגות הפיס. למיזם שותפים נוספים: קרן עזריאלי, פר"ח, קרן גרוס, חינוך לפסגות, פנים אל פנים, דרך עמי, המכללה האקדמית גליל מערבי, המכללה האקדמית גורדון, כפרי הסטודנטים של איילים, גרעין אומ"ץ וברכת אליהו.

האירוע נפתח בקבלת פנים שכללה מזנון עשיר, דברי ברכה ומופע סטנד-אפ של הסטנדאפיסט אסף מור יוסף.  לאחר מכן חולקו המלגות במעטפות לסטודנטים.

בתמורה לקבלת המלגות ביצעו הסטודנטים 25-200 שעות התנדבות בקהילה (בהתאם לגובה המלגה) במסגרת התנדבות בגופים עירוניים שונים: רשת המתנ"סים, מועדוניות ילדים ונוער, מרכזי יום לקשיש, מרכז לעיוור, חונכויות אישיות, מרכזי למידה ועוד. במהלך האירוע התבשרו הסטודנטים שבשנה הבאה תורחב חלוקת המלגות לכ-400 סטודנטים והתקציב יעמוד על כ-3.5 מיליון ₪.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי בירך את הסטודנטים ואמר, כי ההשכלה הגבוהה היא המפתח להצלחה ועיריית עכו יחד עם שותפיה יעשו הכל על מנת לסייע לכל סטודנט לממש את יכולותיו לסיים את התואר האקדמי.

מנהל אגף נוער וצעירים, אלי חביב: "אני מודה לכל השותפים במיזם המלגות, על תרומתם לפרויקט המלגות העירוני וכמובן לעיריית עכו ולעומד בראשה ראש העיר שמעון לנקרי, אשר פועל רבות לעידוד ההשכלה הגבוהה בעיר". מרכז צעירים משמש כתובת עירונית בלעדית בנושא השכלה גבוהה כאשר את התחום מובילה בת-אל קפלון רכזת השכלה גבוהה בתוכנית "הישגים". הצעירים מקבלים שירות ייחודי החל משלב הייעוץ וההכוונה ללימודים אקדמיים ועד לכל מה שקשור לליווי במהלך התואר, מלגות, שיעורי עזר וכדומה.

חלוקת מלגות בעכו
עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here