bignews.co.il חדשות - מלונות קרדיט: Pixabay.com

חופשת הקיץ או חופשות החגים הן הזדמנות מצוינת לנפוש עם כל המשפחה משפע סוגי המלונות המוצעים לנו בארץ. מלונות בתל אביב המזמנת תיירים רבים מחו"ל ומהארץ. למטיילים בה מלבד לבילוי לילי יש גם עושר תרבותי מגוון מאוד, עם שפע של מקומות ביקור, סיורים ומוזיאונים. לא תמיד קל להחליט היכן לבקר ועל מה מוותרים, משום שיש כל כך הרבה דברים לעשות בעיר, וכולם מרתקים ומסקרנים. בעיר יש מלונות בוטיק, מלונות רשת, אכסניות ואופציות לינה נוספות, ותוכלו לבחור את סוג הלינה שמתאים עבורכם.

במידה ואתם מטיילים בעיר עם הילדים, הרי שמאוד מומלץ לבקר במוזיאון לילדים ולאומנות שמציע שפע של פעילויות לילדים והפעלות לימודיות שונות. תוכלו ללון בסמיכות לאתרים המרכזיים וההמלצה היא לבחור במקום לינה במרכז העיר בקרבת הטיילת. מלונות רבים מרוכזים באזור זה, החל ממלונות רשת ועד למלונות יוקרה לצד מלונות בוטיק לנופש זוגי מפנק.

מאידך, שפע מלונות בצפון מציעים מגוון רחב של אירוח ונופש בו ניתן לבחור את הסגנון המתאים ביותר לכם ולילדיכם. החל מבתי הארחה ועד למלונות יוקרה. כל האופציות מוצעות כל מה שנותר לכם הוא רק לבחור את המתאים לכם. כמו כן, חשוב לציין כאשר מתכננים חופשה באחד מהמלונות בצפון עם ילדים- מומלץ לבחור מלון שנמצא בקרבת האתר המרכזי בו אתם תשהו לרוב, כך שהגישה וההגעה חזרה למלון בסופו של כל יום לא יהפוך לנטל. כך למשל תוכלו לבחור מלון הנמצא בקרבת מסלולי ההליכה ליד הבניאס או הירדן. כמו כן, ידוע כי באזור הצפון ישנם מלונות רבים הממוקמים לצד לוקיישנים רבים של טיולי טבע שונים לאורך אחד הנחלים. כמו כן, ישנם מלונות שמתאימים גם לבע"ח, לא מעט משפחות הרוצות לנפוש לא רק עם הילדים אלא גם עם הכלב או החתול. חשוב לדעת כי זה אפשרי בחלק מהמלונות ולכן חשוב לברר זאת לפני שמגיעים כדי להתכונן. במידה והמלון לא מאפשר כניסה של בע"ח ולא בדקתם זאת מראש יהיה מדובר בחוויה לא נעימה ולכן יש לבדוק מהי מדיניות המלון לפני שאתם מגיעים.

המאמר בחסות חדשות bignews

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here