תרצה ריבק המנכ"לית היוצאת ומרב ששון אמויאל המנכ"לית הנכנסת בסדנת הפרידה. צילום: שירלי הרשקו

תרצה ריבק: " אני יוצאת לדרך חדשה ומפקידה את ניהול המכללה בידיה האמונות של מרב"

מפגש פרידה מרגש ממנכ"לית המכללה הטכנולוגית בחמש השנים האחרונות , תרצה ריבק, לרגל פרישתה. סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים  , אריאלה דוייטש ברכה בשם חברי הצוות ואמרה: "בסיומה של כברת דרך ארוכה אותה עשינו יחד רצינו להגיד תודה" , המנכ"לית הנכנסת מרב ששון אמויאל הודתה אף היא לתרצה על עשייתה ואמרה: " אני מבקשת להודות לתרצה , תודה גדולה , תחושתי היא  שאני בידיים טובות. כל החפיפה של תרצה אינה מובנת מאליה , תודה גדולה על הסבלנות, ההקשבה ,על התשובות לשאלות הרבות ,על שאת,  תרצה ,משתפת אותי בידע, בתובנות, מחברת אותי לשותפים ."

 

צוות ההנהלה והמנהלה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל התכנס לאירוע פרידה מיוחד במינו במגבלות התו הסגול , לצד סדנת פסיפס מיוחדת נשאו דברי הערכה , פרידה והוקרה למנכ"לית היוצאת ולמנכ"לית הנכנסת.

אריאלה דוייטש,  סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל,  נשאה דברי ברכה, הערכה ופרידה ממנכ"לית המכללה, וברכה בהתרגשות בשם חברי הצוות: "בסיומה של כברת דרך ארוכה אותה עשינו יחד רצינו להגיד תודה, הניהול אינו דבר פשוט, ניהול דורש נתינה וקבלה ללא פשרות, הובלת אותנו אחרייך להצטיינות ולהפיכת המכללה למכללה טכנולוגית מובילה , פתחת מגמות חדשות , הובלת להישגיות ולמצוינות עד הפיכתה של המכללה למכללה לתפארת, החותם שלך נמצא בכל פינה במכללה תודה על הכל ."

מנכ"לית המכללה הנכנסת, מרב ששון אמויאל , נשאה דברים ועמדה על המקצועיות לצד הכרת התודה על החפיפה היסודית  טרם כניסתה לתפקיד. כמו כן הדגישה את חשיבות עבודת הצוות המובילה להיותו לצוות מנצח אשר הינו מוביל לארגון מנצח.

 

" אני מבקשת להודות לתרצה , תודה גדולה , תחושתי היא  שאני בידיים טובות. כל החפיפה של תרצה אינה מובנת מאליה , תודה גדולה על הסבלנות, ההקשבה ,על התשובות לשאלות הרבות ,על שאת,  תרצה ,משתפת אותי בידע, בתובנות, מחברת אותי לשותפים ,התפעלתי  מהסדר והארגון שהוא לעילא ולעילא . תודה לכם על קבלת הפנים. "

בין לבין התקיימה סדנת פסיפס שהינה בבואה לפסיפס האנושי במכללה המורכבת מרב תרבותיות הפועלת בהרמוניה, הון אנושי עם מגוון דעות, אמונות, ערכים המוכוונים למטרה אחת, הצלחה , השגיות, מצוינות.

תרצה ריבק מנכ"לית המכללה היוצאת הודתה בהתרגשות על הברכות ואמרה: "במשך חמש שנות כהונתי הצבתי לנגד עיניי מטרות על פי חזוני, הובלת המכללה להישגיות, מצוינות, העלאת מספר מקבלי הדיפלומה באופן משמעותי , פתיחת מגמות חדשות הזוכות להצלחה רבה , פתיחת המכללה לקהלים חדשים נוספים, שילוב בעלי מוגבלויות בעבודה במכללה, העלאת מספר הסטודנטיות והסטודנטים באופן עקבי , גם בימי מגפת הקורונה, הצלחנו לשמר סטודנטים במכללה ולצמצם באופן משמעותי נשירת סטודנטים, הענקנו מלגות עידוד ומלגות הצטיינות לסטודנטים שלנו ומיניתי לראשונה במכללה דיקנית סטודנטים "

תרצה ריבק  אף התייחסה לחידוש מבנה המכללה באופן משמעותי , מהפיכת כל כתות הלימוד לכתות חכמות ,הקמות מעבדות  מיוחדות וחדשות כמו מעבדת התוכנה והסייבר, מעבדת מכטרוניקה, מעבדת חשמל , כתת עיצוב אדריכלי ,כתות עיון, חידוש הספרייה , הקמת חדר עיון וכנסים ,חדר מורים מותאם לשנת 2021, הקמת חדר רכזי מגמות חדש ומותאם .

 

" השיפוץ המאסיבי לצד המצוינות הלימודית מציב כיום את המכללה בחזית המכללות המצוינות, אומרת תרצה ומוסיפה, את הכל עשיתי ביחד עם הצוות המצוין , אני יוצאת לדרך חדשה ומפקידה את ניהול המכללה בידיה האמונות של מרב לה אני מאחלת הצלחה רבה יחד עם הצוות המצוין שמוביל את המכללה."

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here