חמישה כוכבי יופי הוענקו לעיר עכו
צילום: עיריית עכו

פיקוד העורף ו"המועצה לישראל יפה" העניקו בשבוע שעבר את דגל היופי וחמישה כוכבי יופי לעיר עכו  על זכייתה בתחרות ארצית לטיפוח ואחזקת מקלטים ציבוריים.

את התעודה קיבלו בשם העירייה סמנכ"ל משאבי אנוש קובי שמעוני ומנהל אגף הביטחון ושירותי החירום, סולטן אבו נימר. בנוסף קיבלה העיר פרס כספי בגובה 30 אלף ₪ לטובת המשך תחזוקת המקלטים הציבוריים.

ראש העיר עכו שמעון לנקרי בירך על הזכייה ואמר: "העיר עכו משקיעה רבות בשיפור המוכנות לחירום ועושה זאת בין השאר על ידי תחזוקה נאותה ונכונה של המקלטים הציבוריים על מנת שיהיו ערוכים לשמור על כשירות לחירום".

התחרות מתקיימת מדי שנה בשיתוף ״המועצה לישראל יפה״, עמותה ישראלית הפועלת לקידום איכות החיים בישראל באמצעות שמירה על כל מרכיבי סביבת-החיים ובפרט בהיבטי טיפוח ערכי הנוף והחזות הסביבתית. התחרות נערכה בשיתוף משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי – כל אלה יחדיו תורמים בכך לביטחון אזרחי המדינה.

העיר עכו בלטה השנה בעידוד אחזקת המקלטים הציבוריים, מרחבים מוגנים ותחזוקתם השוטפת בעת שיגרה כהכנה למצבי חירום.

בחירת הערים המנצחות בקטגוריות השונות, נקבעו על ידי ועדת שופטים של ״מועצה לישראל היפה״, ביקורות מקלטים שבוצעו על ידי פיקוד העורף במהלך השנה לבדיקת כשירות המקלטים וקריטריון נוסף, הוא נתוני משרד הפנים לגבי מימוש תקציב התגוננות אזרחית של הרשות, לאחזקת מקלטים.

מארגן הטקס, אל״ם במיל׳ אלדד זייד ציין, ״פיקוד העורף פועל להכנת אוכלוסיית ישראל להתמודדות טובה יותר במצבי החירום השונים לשם הצלת חיים וחיזוק החוסן הלאומי. עכו

הינה זוכה עקב פעילותה המתמשכת לטיפוח ודאגה לתקינותם וכשירותם של מקלטיים הציבורים במרחב שלה. אנו מעריכים את פעילות עכו אשר מחזקת את חוסן תושביה ומצילה חיים״.

חמישה כוכבי יופי הוענקו לעיר עכו
צילום: עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here