קרדיט תמונה FREEPIK

אנחנו חיים בעידן, בו כמעט ולא צריך לצאת בכלל מהבית כדי לקנות מה שאתם צריכים ורוצים, אם בכלל. הכל נמצא במרחק לחיצת כפתור, במחשב הביתי שלכם או בטלפון הנייד, ממש בכף היד שלכם. תופעת הקניות ברשת הולכת ומתרחבת, וכולם מחפשים באינטרנט בגדים, אוכל ואפילו ביטוח. אם אתם אוהבים קפה, ואתם עדיין לא מזמינים הכל מאתרים בארץ ובחו"ל, הגיע הזמן לעלות על רכבת האספרסו.

חנות קפה מינוטו היא דוגמה מצוינת לאתר, שיש בו הכל: קפה ומכונות מכל הסוגים, אביזרים נלווים, ספלים, מיכלי אחסון ועוד ועוד. למעשה, בחנויות מהסוג הזה תמצאו כל שצריך לחוויית קפה ביתית (או משרדית) מושלמת.

הכל מתחיל מקפה משובח

לא משנה אם אתם מעדיפים פולים ירוקים, אותם אתם קולים בעצמכם, פולים קלויים שאתם צריכים רק לטחון, קפה טחון, קפסולות (או פודים) או קפה פילטר – הכל נמצא ברשת. תוכלו למצוא בדיוק את הקפה שאתם אוהבים – חד זני (רובוסטה או ערביקה), תערובת, חזק, חלש, קלייה בהירה או כהה וכו'.

איך אתם אוהבים להכין קפה?

יש כיום מגוון עצום של מכונות קפה, בהתאם לסוג הקפה שאתם אוהבים. יש מכונות שעושות את כל העבודה (טוחנות, מקציפות חלב, מכינות על פי מתכונים) ויש המיועדות למי שאוהב להשקיע בתהליך. ניתן למצוא גם מכונות למשרד, לשטח, ניידות ומקצועיות).

לא חייבים לקנות דווקא מכונה, אפשר ללכת על שיטה אחרת. מקינטות, למשל, הן קנקנים להכנת קפה דמוי אספרסו על הכיריים, ישירות מהמסורת האיטלקית. יש גם קנקנים שמתאימים לקולד ברו, איירופרס או פרנץ' פרס, אבקות להכנת אייס קפה במכונות גרניטה ועוד.

אביזרים ושאר ירקות

יש כאלה שמסתפקים במכונה פשוטה וקפסולות, אך אחרים משקיעים יותר בהכנת הקפה שלהם. לשם כך, הם צריכים שלל אביזרים. למשל: מטחנות קפה, פחי ריקון (נוקבוקס), פילטרים, מרככי מים, כדי הקצפה, מקציפים, דוחסנים (טמפרים), חלפים למכונות ומקציפים, קופסאות אחסון לקפה, חומרי ניקוי ותחזוקה (אבקה, טבליות, אטם גומי, מברשות), מעמדים לקפסולות, ספלים וכוסות קפה ועוד.

כל המידע והטיפים

בחנות קפה מקצועית וטובה, תמצאו לא רק מוצרים, אלא גם המון מידע מועיל. חלקן מציעות סדנאות על קפה (כולל טעימות), אך גם אלה שלא, מפרסמות באתר טיפים, המלצות וכתבות. אם אתם לא יודעים איזו מכונה מתאימה לכם, מה ההבדל בין סוגים שונים של קפה או באיזה אביזרים כדאי להשקיע, תוכלו למצוא את כל הפרטים במגזין או בבלוג של החנות.

לא רק קפה

ברוב המקרים, מלבד קפה תמצאו גם כל מיני דברים שקשורים לתה, ואולי גם למשקאות נוספים כמו שוקו: קנקנים, חליטות, קפסולות מיוחדות וכו'.

לסיכום

זה הזמן לפתוח את המחשב או הנייד, לחפש את הקפה או המוצר הנלווה שאתם צריכים, ולקבל הכל עד הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here