קרדיט צילום: באדיבות תנועת הצופים.

חברי שנת השירות של קומונת הצופים בנוף בגליל בשבט איריס המקומי, חילקו השבוע לקשישים נזקקים בעיר שמיכות חמות לחורף מטעם הקרן לידידות וחברת עמידר. בנוסף לשמיכות החורף קבלו הקשישים תווי שי לקניית מוצרי מזון.

שון שלמה אחוון, חבר הקומונה סיפר שחלוקת השמיכות היא רק חלק מהפעילות העכשווית של תנועת הצופים בעיר. "אנחנו מתכננים פרויקט קשר רב דורי. נערי ונערות הצופים  יקבלו הכשרה ויצרו קשר עם קשישים בשכונות נוף הגליל במטרה להקשיב לסיפור חייהם,ולאחר מכן סיפורי החיים של הקשישים יועברו למוזיאון בית התפוצות בתל אביב להשתתפות בתצוגה מיוחדת. ובפרויקט נוסף של הכשרת מדריכים ומדריכות בצופים להעביר שיעורי יוגה-צחוק לילדי בתי הספר בעיר, אם בזום ואם במפגשים אחרי סיום הסגר"

קרדיט צילום: באדיבות תנועת הצופים.

פעילות ההתנדבות של חניכי הצופים בנוף הגליל  היא רק אחת מתוך עשרות פעולות התנדבות שבהם עוסקים הצופים בימים אלו בכל רחבי הארץ.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "תנועת הצופים שמה לעצמה מטרה לעמוד לרשות החברה בישראל בזמן סגר הקורונה בכל נושא ובכל תחום בה היא נדרשת, ויכולה לסייע. אלפי חניכים פעילים מאז תחילת הסגר בעזרה לזולת ולקהילה. ורק לדוגמא – בהרצליה מתנדבים החניכים בבית חולים שלוותה, ובכפר- סבא בבית חולים מאיר, בירושלים שפצו  בני הנוער של הצופים מועדון לנוער בסיכון".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here