מתחברים, גרסת נצרת עילית – תבור
צילום: אלבום פרטי

בישיבת עבודה שהתקיימה בין מנכ"לית עיריית נצרת עילית, חווה בכר, לראש המכינה הקד"צ "תבור" עמית ברנד , הועלו נושאים מגוונים לשיתופי פעולה בין חניכות וחניכי המכינה לתושבי העיר, למעלה מעשרים פרויקטים עירוניים מובילים חניכי "תבור"   בנצרת עילית. "הרעיון שבמפגש יהיה קשר בלתי אמצעי בין חניכות וחניכי "תבור" למשפחות בעיר שיארחו אותם  וליצירת קשר בריא, הוא מצוין" אומר ראש המכינה, עמית ברנד.

מתחברים, גרסת נצרת עילית – תבור
צילום: אלבום פרטי

חניכות וחניכי המכינה הקדם צבאית "תבור" בנצרת עילית מעורים היטב בעשייה חברתית בלתי פוסקת בקרב הנוער בעיר, מבתי הספר התיכוניים דרך פרויקטים של מנהיגות, אחריי, בית חם לבנים ובית חם לבנות, מע"ש ועוד. בימים אלה מתגבש מיזם מיוחד במינו, בו מעבר לעשייה השגרתית, יתארחו  חניכות וחניכי "תבור" אצל משפחות מנצרת עילית למפגשים מחברים  , כשהמטרה היא חיבור של תקווה ושותפות." להעמיק את הקשר המצוין של המכיניסטים עם האנשים הנפלאים הגרים בעיר" מחדד ברנד.

מיזם זה נולד בשיתוף מנכ"לית עיריית נצרת עילית חווה בכר, אשר נפגשה עם ראש המכינה עמית ברנד. "ישנו חיבור מיוחד במינו, מעורר התפעלות ומלא בעשייה של חניכי "תבור" לחלקים משמעותיים בקרב בני הנוער בנצרת עילית, הרעיון להרחיב את שיתופי הפעולה וחיבור בין משפחות לחניך או חניכה מ"תבור", הוא נהדר. יחד עם תושבי העיר וחניכי המכינה נשאף ליישמו הלכה למעשה, אני מזמין משפחות מנצרת עילית ליצור עמנו קשר כדי להתחיל את התהליך" אומר ברנד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here