מר יהודה ויסקין, סגן מנהל המחלקה לשירותים חברתיים ועו"ס קהילתית גב' שרון תורג'מן קרדיט: דוברות משרד הרווחה

פרס שר הרווחה למצוינות 2020 הוענק השבוע למחלקה לשירותים חברתיים בעכו על מיזם "נאמני בניין" שנבחר למיזם מצטיין בתקופת משבר הקורונה.

מיזם "נאמני בניין" גובש על ידי צוות רחב במחלקה לשירותים חברתיים ברשות המקומית. במסגרת המיזם, כ-200 מתנדבים הוגדרו כנאמני בניין במקום מגוריהם ולאחר הכשרה שקבלו היוו צינור מקשר בין הרשות המקומית לבין דיירי הבניין בתקופת הקורונה. נאמני הבניין מקבלים ומעבירים מידע על מרכזי חיסונים ובדיקות קורונה ומספקים סיוע ותמיכה לאזרחים ותיקים ולאנשים עם מוגבלויות, כולל סיוע ברכישת תרופות ומזון ושמירה על קשר רציף עימם.

עו"ס אתי קיסוס, מנהלת מחוז חיפה והצפון משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים בירכה:" משבר הקורונה הציב את המחלקות לשירותים חברתיים ברשויות בחזית העשייה וחייב גיבוש פתרונות יצירתיים למצבים מורכבים. הערכתי הרבה למאות היוזמות שהובילו מחלקות לשירותים חברתיים ברחבי המחוז. אני גאה במיוחד במיזמים הייחודים של הרשויות הזוכות אשר להם השפעה רחבה על אוכלוסיות מגוונת ובזכותם, שופרה איכות חייהם של אלפי אנשים בתקופת הקורונה. יישר כוח לרשויות הזוכות על מעורבותם ועזרתם ולצוותי העובדים בכל אחד מהמיזמים, אשר תרמו להצלחת המיזם. שירותי הרווחה בכלל הרשויות במחוז ימשיכו ליזום, לפתח ולהעניק שירות איכותי לכל אדם".

עדי מקל, ראש מנהל לשירותים חברתיים:" בעכו אנחנו דואגים לכל תושב, בכל מקום בו הוא נמצא ומאפשרים לתושבים לעודד עזרה הדדית. הרשות דואגת לתושבים והתושבים דואגים לרשות. אני מברכת על הזכייה ומודה לכל מי שנתן יד עבור המיזם המדהים הזה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here