credit: canva.com

דרך פופולרית לטיפול בחרדות היא באמצעות שיטת nlp. טיפול בחרדות nlp מאפשר לחולל שינוי משמעותי אצל אלו הסובלים מחרדות, וזאת באמצעות שיטות ותרגילים שונים שהם חלק מדרך הטיפול הזו. שיטת הטיפות הזו מביאה להישגים עצומים והיא מאפשרת טיפול לא רק בחרדות בלבד, אלא בקשת רחבה של דפוסים והתנהגויות.

החרדות

חרדות הם לא פחדים אלא החרדה היא סיטואציה שבה האדם החווה אותה למעשה יוצר את החרדה בעצמו בתוך נפשו ומחשבותיו – ז"א פחדים אשר לא משקפים תמונת ראי של המציאות אלא אלו חרדות פנימיות. לדוגמא אדם נמצא בחרדה לקראת דייט, כאשר לא קרה משהו ממשי אובייקטיבי המצדיק את החרדה. פעמים רבות חרדה היא לא חד פעמית אלא מי שסובלים ממנה חווים אותה בסיטואציות שונות או דומות ולאורך זמן. החרדות גם מביאות לתופעות פיזיות כמו הזעה, דופק לב מואץ ועוד. פעמים רבות מי שסובל מחרדות נמנע מהקבלת החלטות, מסיטואציות חברתיות ומשלל פעולות יומיומיות על מנת שלא יתמודד עם החרדה. טיפול בחרדות nlp מאפשר לשים מאחור את החרדות, ובמקומן להכניס מחשבות חיוביות ופעולות שונות שיקדמו את האדם.

הטיפול

טיפול בחרדות nlp מאפשר להכניס מחשבות חיוביות אצל מי שסובל מחרדות. כך, במקום להמשיך עם דפוסי החשיבה המהווים "כפתור" ליצירת החרדות, הרי שמתרגלים מערך מחשבות אחר וחדש שהוא ריאלי ומציאותי, ותפקידו לייצר אצל האדם תחושות ומחשבות חיוביות במקום החרדות. המטרה היא לאפשר לאדם להנות מאורח חיים נטול חרדות שאינן פרופורציונאליות, כמו גם לקדם אותו במהלך החיים ולמנוע מצבים בהם האדם נמנע מסיטואציות מסוימות בשל החרדות. מדובר למשל על הימנעות מסיטואציות חברתיות, על הקדשת משאבים פנימיים רבים על מחשבות וחרדות, במקום להתעסק בפעולות אחרות שיקדמו את האדם ויסבו לו הנאה ופיתוח אישי.

כדאי מאוד לדעת שמסגרת טיפול בחרדות nlp מביאה לתוצאות נהדרות אצל המטופלים אשר מתמידים בפגישות הטיפול, ולא אחת מדובר על מספר פגישות לא ארוך במיוחד. חשוב להתאים את תוכנית הטיפול למטופל, ולכן כפועל יוצא מכך חשוב מאוד לבחור במטפל nlp מקצועי ומנוסה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here