טיפים לבחירת עו״ד לענייני תעבורה
קרדיט: Depositphotos

אם עברתם עבירת תנועה כלשהי, ייתכן שאתם חוששים: ״אולי דמי הביטוח שלי יעלו?״; ״האם אצטרך לשלם הוצאות משפט וקנסות?״: כמה נקודות עלולות להירשם לחובתי?״: מה יקרה לרישיון הנהיגה שלי?״. כשאתם מתמודדים עם מצב שכזה, שכירת שירותיו של עורך דין מנוסה לענייני תעבורה, צריכה להיות בראש סולם העדיפויות שלכם.

הנה כמה טיפים מרכזיים שחשוב לקחת בחשבון בעת שכירת שירותיו של עו״ד תעבורה בצפון, או באזור המגורים שלכם.

  1. האם לעורך הדין יש ניסיון בניהול תיקי תעבורה בבית המשפט?

כדי לקבל תשובה לשאלה זו, כדאי לברר:

  • בכמה תיקי תעבורה טיפל עורך הדין, באיזה סוג של עבירות תנועה הוא טיפל עד כה בהצלחה?
  • אילו תוצאות התקבלו ומהו אחוז התיקים שבהם הלקוח זכה?
  • איזה ניסיון יש לעורך הדין בבית המשפט הספציפי בו יתנהל התיק שלכם?

עורך דין ותיק מספק לכם יתרון על פני עורך דין חסר ניסיון, מהסיבה הפשוטה שהוא כבר טיפול במאות תיקים דומים לתיק שלכם. אם אתם שוכרים משרד של עורכי דין שהצליח לזכות ברוב התיקים שייצג, אז הסיכוי שלכם לזכות במשפט הוא גדול יותר.

  1. האם עורך הדין הוא בעל ותק באזור העבודה הנוכחי שלו?

חשוב מאוד שעורך הדין יכיר את הנפשות הפועלות בתחום המשפט באזור שלו. מן הסתם ובאופן די טבעי, היכרות מוקדמת עם אנשי המקצוע המשפיעים על התיק, חשובה להצלחה שלכם. בכול ויכוח והליך המתעוררים בזמן הדיון המשפטי, עורך הדין צריך לטפל בזהירות רבה. עורך דין מנוסה שמכיר לעומק את אישיותו של השופט ואת דרכי עבודתו. מגביר את הסיכויים שלכם לזכות במשפט.

אחרי הכול, עבודה משפטית כרוכה גם בפסיכולוגיה, ואם למשל מדובר במשרד עורכי דין בחיפה, שמכיר את בעלי התפקידים ואת העובדים בבית המשפט המקומי, כבר יש לכם יתרון.

  1. כיצד מצליח עורך הדין לענייני תעבורה לתקשר את הרעיונות שלו?

עורך דין טוב לענייני תעבורה אמור להיות מיומן בשימוש במילים. שכירת עורך דין שלא יודע לבטא בדיבור את הרעיונות שלו, עלולה להזיק לתיק שלכם. למרות שעורך הדין מחזיק בכול הראיות הדרושות כדי שתוכלו לזכות בתיק, איכות הייצוג שיפגין בפני השופט חשובה לא פחות.

  1. האם לעורך הדין יש המלצות?

עורכי דין מנוסים וותיקים יוכלו בדרך כלל להצביע על לקוחות שהיו שבעי רצון מהייצוג המשפטי שלהם, וישמחו להפנות אתכם אליהם.

  1. באיזה בית ספר למשפטים למד עורך הדין?

האם עורך הדין סיים את לימודיו בבית ספר מכובד למשפטים? האם עורך הדין ממשיך לעבור קורסים במסגרת השתלמויות בתחום המשפטי, כדי להישאר מעודכן בדינים המתחדשים חדשות לבקרים?

המשרד שלנו, עו״ד עבליני אליה, מציע לכם עורך דין מנוסה לענייני תעבורה שיוכל לחסוך מכם תשלום קנסות או צבירת נקודות. ואם עברתם עבירה שנושאת אתה רישום פלילי, נעניק לכם ייצוג משפטי איכותי מתחילת הדרך, כדי לנסות להקל על העבירה כך שהעתיד שלכם לא יוכתם חלילה בתיק פלילי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here