קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

יש יו"ר חדש לאיגוד המבקרים ברשויות המקומיות. בעקבות מינויה של רו"ח עינב פרץ לממונת מחוז צפון במשרד הפנים, התקיימו לאחרונה הבחירות ליושב ראש איגוד המבקרים ברשויות המקומיות בישראל. שיעור ההצבעה היה גבוה במיוחד ועמד על 93%.

מבקרת עיריית מגדל העמק, טליה רוזין, נבחרה ברב קולות המצביעים לאחר שזכתה בתמיכה של 95.6% מהקולות.
טליה רוזין-מזרחי, בת מגדל העמק, משמשת מבקרת עיריית מגדל העמק והממונה על טיפול בתלונות הציבור ב-22 השנים האחרונות. רוזין פעילה באיגוד המבקרים למעלה מעשור, בו שימשה מזכירת האיגוד ומנהלת ההדרכה הארצית.
לאחר בחירתה לתפקיד אמרה: "אני מאוד נרגשת מהתוצאות, אחוז התמיכה במועמדותי מהווה בהחלט תמיכה רחבה מאוד יחד עם אחוז ההצבעה שמראה על הרגשת שייכות של החברות והחברים והיותם אכפתיים ופעילים וזה לכשעצמו מרגש. אני מודה לחברות ולחברים על האמון וההערכה ומודה גם להנהלת האיגוד, שעודדה אותי ותמכה בי החל ממינויי כמ"מ. אני מבטיחה לפעול ככל יכולתי ובמרץ ולהמשיך את העשייה לחיזוק מעמד מבקרי הרשויות המקומיות. המטרה הראשונה במעלה היא התקנת תקן ותקציב למועצות המקומיות והאזוריות ואני מצפה מכל חברות וחברי האיגוד להיכנס תחת האלונקה ולסייע להנהלה להשיג מטרה חשובה זו".
ראש העיר אלי ברדה בירך את הגב' רוזין, יו"ר איגוד המבקרים החדשה, ואיחל לך הצלחה במילוי תפקידה ואמר: "לגב' רוזין ניסיון רב שרכשה ב-22 שנותיה כמבקרת עירייה והם יסייעו לה מול היעדים והאתגרים שהיא תציב".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here