צילום דוברות העיריה

השבוע התקיים טקס סיום פרויקט הטמנת קווי מתח עליון בשכונה המערבית בעלות של 27 מיליון שקלים. עם חתימה על "הסכם הגג" לבניית 6,000 יחידות דיור במגדל העמק, ראש העיר אלי ברדה דרש כי קווי החשמל בשכונות החדשות יהיו מוטמנים באדמה ולכן יש להטמין קו מתח גבוה באורך 1.5 ק"מ שחוצה את השכונה לפני תחילת עבודות הבנייה.

צילום דוברות העיריה

כזכור, במהלך סיור שהתקיים השנה יחד עם יו"ר דריקטוריון חברת חשמל, האלוף במיל' יפתח רון טל, ביקרו נציגי חברת חשמל והעירייה בשכונת "מצפה העמק" כדי לבחון בשטח את עמוד החשמל הממוקם בשכונה החדשה. לאחר הסיור נתנה הוראה לקדם את התכנון והטיפול בהזזת העמוד ובהטמנת הקו שעלותו מוערכת בכ-5 מיליון שקלים כאשר מחצית מהסכום כבר גויס לטובת הפרויקט.
בנוסף, ב"פארק חרצית" בשכונת "נוף העמק" מתקיימת בימים אלו מגעים עם חברת חשמל בנושא תכנון תב"ע על מנת להעתיק את קו המתח הגבוה מהשכונה שעלות העתקה שלו מוערכת בהערכה ראשונית בכ-15 מיליון שקלים ורק לאחר השלמת התכנון המפורט יקבע האומדן המדויק.
ראש העיר אלי ברדה הודה לנציגי משרד השיכון והבינוי, חברת חשמל, מתכנני הפרויקט וחברת הניהול "יהל מהנדסים" ואמר: "זו בשורה משמחת עבור התושבים שכבר גרים בסמוך לשכונה החדשה ואלה שעתידים לבנות את ביתם במגדל העמק. אמשיך לעקוב מקרוב ולוודא ששאר הפרויקטים ברחבי העיר מקודמים".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here