קרדיט: Photo by Sheldon on Unsplash

עגילי הפירסינג הם אחת מהדרכים הפופולריות ביותר להבעת אישיות ואופי אישי. בשנים האחרונות, עולם עגילי הפירסינג התפתח והתרחב באופן משמעותי, ולמרבה השמחה, הוא מציע מגוון עצום של עיצובים, חומרים ואפשרויות.
מעבר לעיצובים הקלאסיים והמסורתיים, ניתן למצוא עכשיו עגילי פירסינג בצורות, גדלים וחומרים חדשניים ויצירתיים.

אחת המגמות המרכזיות היא השימוש בחומרים טבעיים כמו זהב, כסף ופנינים לצד חומרים מודרניים כמו טיטניום וסיליקון. העיצובים משלבים אלמנטים גאומטריים, אסימטריים ואורגניים, יוצרים מראה ייחודי ואישי. טרנד נוסף הוא הרחבת אזורי הפירסינג מעבר לאוזניים, לאזורים כמו האף, השפתיים, הגבות והלשון. זו הזדמנות להבעה אישית עוד יותר ייחודית ומעניינת.

הכרות עם הסוגים השונים של פירסינג:
אם בפירסינג לאוזניים עסקינן, אז נתחיל מכך שיש מספר סוגי פירסינג: הנפוץ ביותר ממוקם בחלק התחתון של האוזן ונחשב ליציב במיוחד. השני מסוג הליקס ממוקם על החלק העליון והקשיח של האוזן ואפשר לשחק עמו בשלל קומפוזיציות מעוצבות ועגיל מסוג טרגוס ממוקם על החלק הבולט שלפני פתח האוזן ויש גם אפשרות למקם באזור דרמטי יותר בחלק התלול והמעוגל באמצע האוזן.
ומהן המגמות המובילות בתחום, כדי שתוכלו לחדש ולרגש ולהפתיע את עצמכן כל פעם:

המגמה העיקרית היא ליצור שילובים מעניינים בין ניטים, חישוקים ווריאציות שונות של פירסינגים במקומות שונים בגוף וגם שילוב של פירסינג בגדלים ובגבהים שונים – הטרנד האסימטרי של ערבוב סגנונות וגדלים שונים יוצר אפקט מרובד ומעניין. בנוסף, מגוון צורות פיסוליות ואומנותיות – כמו קונכיות, טיפות קלאסיות, צורת הסליל, נוצות שטוחות וכוכבים מנצנצים. הצורות הללו נותנות מראה אלגנטי ומיוחד.
לצד אלה, יש גם היצע עשיר של חבקים מטפסים כמו נחשים או כוכבים נופלים על האוזן – אלה יוצרים מראה מודגש ומעניין. בנוסף, חישוקים בעובי ובגדלים שונים – מעבר לעגילים הסטנדרטיים, החישוקים הפכו לפופולריים גם כחבקי פירסינג.

התחום של תכשיטי עגילים חווה מגוון מגמות מרתקות בשנים האחרונות. מצד אחד, ניתן לראות מגמה של עיצובים מינימליסטים ומאופקים, כדוגמת ניטים צמודים הנותנים מראה סולידי ומעודן. אולם, לצידם, יש גם מגמה של עגילים אקסטרווגנטיים ונועזים, בעלי מראה גרנדיוזי והצהרתי.

זהב ורוד וססגוניות נוסח הטבע
אחד הרכיבים המרהיבים בעגילים אלו הוא שילוב של אבני זירקון בהירות ומנצנצות, לצד כדורי זהב, אשר מוסיפים נגיעה קסומה ומרשימה לעיצוב. נוסף על כך, ניתן להבחין במגמה של שילוב אלמנטים מהטבע, כגון מוטיבים של פרפרים ופרחים המעטרים את העגילים.

לחובבות הנגיעה הססגונית מוצעת מגוון רחב של עיצובים יצירתיים, משולבים בחרוזים בשילובים מרהיבים, כמו למשל טורקיז, זהב לבן ופנינה או חרוזים שחורים דרמטיים. בנוסף, הזהב הורוד הסמוק הופך לאחד מהחומרים הפופולריים במגוון רחב של עיצובי עגילים.

מעניין לציין כי חלק מהעיצובים הם רב-תכליתיים, ומתאימים הן לפירסינג לאוזן והן לפירסינג לאף, כך שתוכלי את לבחור את האופציה המועדפת עליך.

בבחירת פירסינג, הגימור החלק והמבריק הוא אחד המאפיינים החשובים. לפני הרכישה, כדאי לברר את המידות המדויקות של העגיל, כולל עובי המוט והאורך שלו, וכן את אופן הסגירה, למשל האם מדובר בהברגה או בסגירה אחרת. שימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה הוא נדבך חשוב נוסף – עגילים מזהב באיכות גבוהה של לפחות 14 קראט, שקיבלו אישור של מכון התקנים, נחשבים לבחירה מועדפת. זהב נחשב לחומר עמיד והיפו אלרגני, מה שהופך אותו לבחירה מומלצת.

בנוסף להקפדה על איכות החומרים, חשוב להקפיד על ניקיון ותחזוקה נאותה של אזור הדקירה, על מנת למנוע זיהומים ולהבטיח ריפוי תקין. יש להקפיד על הרגלי היגיינה מתאימים, כולל שמירה על עור נקי וסטרילי סביב האזור של החור.
לסיכום, שילוב של גימור איכותי, שימוש בחומרי גלם מתאימים כגון זהב באיכות גבוהה, והקפדה על סטריליות והיגיינה, הם הגורמים המרכזיים להבטחת בריאות ובטיחות בשימוש בפירסינג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here