לוחם בקורונה ומתמודד עם הזום
אלבום פרטי

25 שנים משרת יהודה מלול מנוף הגליל במערך כיבוי האש, כבר כשהשתחרר מצה"ל התלבט בין לימודי הנדסה למקצוע הכבאות ובחר בכבאות, כיום, כמפקד משמרת בימי הקורונה, נהנה יהודה, סטודנט שנה ב' בהנדסה אזרחית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, ללמוד באופן מקוון. "זה מורכב, מאתגר, אבל יש לנו צוות מרצים מצוין

העושה עבודה מקצועית ונפלאה" אומר יהודה.

לוחם בקורונה ומתמודד עם הזום
אלבום פרטי

לפני 25 שנים השתחרר הבחור הצעיר יהודה מלול מהשירות הצבאי, "עמדתי אז לפני פרשת דרכים והתלבטות בין הגשמת החלום שלי למציאות, הגשמת החלום שלי הייתה ללמוד הנדסה אזרחית והמציאות הייתה שאיפה למצוא מקום עבודה מקצועי וקבוע, כבר נרשמתי ללימודים, מספר יהודה ומוסיף, אך ימים אחדים לפני , התקבלתי לעבודה בכיבוי אש, בחרתי בעבודה".

יהודה מלול, 45, נשוי ללימור באושר ובאהבה גדולה ואב לארבע בנות, הגדולה, הראשונה, עומר, מי שהוכתרה 'כילדת המילניום' הראשונה בנוף הגליל, משרתת בצה"ל, הבת השנייה, אילי, מתעתדת בימים אלה להתגייס. "יום לפני התפרצות מגפת הקורונה חגגנו לבתנו השלישית, הלל, בת מצווה מרגשת ושמחה ובת הזקונים בת השבע שלנו, יהלי, שם שהוא שילוב של יהודה ולימור, לומדת בכיתה א" אומר יהודה בגאוות אב לא מוסתרת.

לוחם בקורונה ומתמודד עם הזום
אלבום פרטי

ימים מאתגרים עוברים על צוותי ההצלה במדינת ישראל ובהם מערך כיבוי האש, יהודה שנושא בדרגת רב רשף ומפקד משמרת, עסוק עד מעל לראש בימים אלה בשל חריגותן, רה ארגון כולל במחוז הצפוני, למניעת הידבקות של צוותים רבים, דבר שיכול לפגוע באופן משמעותי בהתמודדות עם מגפת הקורונה על כל השלכותיה.

"אנחנו במערך כיבוי האש פעילים מאוד בנושא טיהור והיערכות, שינינו תפיסה במחוז הצפוני, חילקנו את הצוותים לחוליות מצומצמות יותר, אשר מפוזרות בנקודות שונות בנוף הגליל ובבתי הספר שהוסבו לנקודות איסוף נפגעי קורונה. הרעיון הוא שאם חלילה, צוות אחד יידבק הכל ימשיך כבשגרה" אומר יהודה.

לפני למעלה משנה הציעו לבעלי דרגות בכירות במערך כיבוי האש אפשרות לצאת ללימודים, ליהודה לא הייתה התלבטות , אפילו לא לשבריר שניה. "מיד נרשמתי למכללה הטכנולוגית נוף הגליל ולא רק בגלל הקרבה הגיאוגרפית, אומר יהודה ומוסיף, מבחינתי זה הגשמת חלום, חלום שהמתין 25 שנים. כיום אני לומד הנדסה אזרחית , שנה שנייה במכללה, הציונים שלי במלא הצניעות טובים מאוד, יש לנו צוות מרצים מעולה, מקצוען, אבל אני חייב להודות למתגבר תומר עזרא, שהוא פשוט מתנה, מצוין, מקצוען ומסביר ברמת על.

האמת חייבת להיאמר, זה לא הכי קל ללמוד באופן המקוון, זה מאתגר ואפשר לומר גם קשה, אבל זה הרבה יותר טוב מהאפשרות לוותר על הלמידה בכלל בגלל מגפת הקורונה, אפילו דרך הזום כיף לי ללמוד עם המרצים המצוינים שלנו" אומר יהודה מלול.

לוחם בקורונה ומתמודד עם הזום
אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here