יום היערכות מרתק התקיים לכארבעים מרצים במכללת נצרת עילית יזרעאל
צילום: נב''ס

יום היערכות משמעותי התקיים במכללת נצרת עילית יזרעאל לקראת פתיחת שנת הלימודים. ראשי המגמות, צוות המרצים התכנסו לשיח ודיון יסודי בנושא יעדים לשנת הלימודים, הישגיות ומצוינות כל מרצה בתחומו. לאחר המפגשים הצוותיים התכנסו כארבעים מרצים וראשי מגמה לשמוע את ברכת מנכ"לית המכללה, תרצה ריבק"בצעד ראשון שהאדם עושה תלויים כל שאר צעדיו", אמרה ריבק. עוד התקיימה הרצאה מאלפת שהעביר טל מיכלוביץ בנושא : חידושים טכנולוגיים בחינוך והוראה

"תחילת שנה הינה הזדמנות לשיפור והתחדשות . פתחה תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה את יום ההיערכות, והוסיפה: משל למה הדבר דומה? לאחד שהיה יושב בפרשת דרכים, והיו לפניו שני שבילים: אחד – שתחילתו מישור וסופו קוצים, ואחד – שתחילתו קוצים וסופו מישור.

שביל שתחילתו מישור – בשתיים שלוש פסיעות אתה מהלך במישור, וסופו לצאת בקוצים,  ושביל שזה שתחילתו קוצים – בשתיים שלוש פסיעות אתה מהלך בקוצים, וסופו לצאת במישור.

יום היערכות מרתק התקיים לכארבעים מרצים במכללת נצרת עילית יזרעאל
צילום: נב"ס

תחילתה של שנה הינה הזדמנות להתחלה חדשה וטובה יותר. זו גם הזדמנות להצבעה על השביל אשר מאפשר עתה התחלה נכונה ובטוחה יותר. להפנות תשומת לבם של הסטודנטים שלנו לתפיסה של השביל שתחילתו קוצים, מאמץ ועבודה, על מנת להגיע לסיום התואר במישור נעים עד הדיפלום. בצעד ראשון שהאדם עושה תלויים כל שאר צעדיו. המפתח להצלחתנו סביב יעדי הישגיות, דיפלום ומניעת נשירה הוא הלכידות ועבודת צוות". סיימה ריבק.

לאחר מכן הציגה ריבק מצגת עם נתוני התפתחות והישגיות הסטודנטיות והסטודנטים במכללה, וכן את המטרות והיעדים לשנה הקרובה. כמו כן שיתפה ריבק את צוות המרצים בתוכניות עתידיות במכללה.

לאחר דברי הברכה שמעו ברב קשב המרצים את הרצאתו המאלפת של טל מיכלוביץ בנושא: חידושים טכנולוגיים בחינוך ובהוראה. עוד השתתף ביום ההיערכות טל שמעון, מנהל תוכניות ארצי ב'הזנק לעתיד', אשר צפויה לפעול בשנה זו במכללת נצרת עילית יזרעאל ולסייע בצמצום נשירת סטודנטים בעלי קשיים.

בתום ההרצאה התקיים דיון שעסק בנושא ההוראה.

אריאלה דוייטש, סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים והדיקנית סיגל גופר שיתפו את צוות המרצים באמצעים למימוש יעדי צמצום הנשירה וכן הישגיות ודיפלום גבוה של סטודנטים.

"זה היה יום היערכות גדוש, משמעותי, מושקע, קיבלנו כלים מצוינים להתמודדות עם מורכבויות העולות מן השטח תוך כדי מהלך הלימודים", אמר אחד המרצים, וחברו הוסיף: "אנחנו מתחילים את שנת הלימודים והסמסטר בתחושה טובה מאוד, לרווחת והצלחת הסטודנטים".

יום היערכות מרתק התקיים לכארבעים מרצים במכללת נצרת עילית יזרעאל
צילום: נב"ס

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here