יזמים צעירים בעכו
צילומים: יוניסטרים עכו

חניכי שנהב ב' של מרכז יוניסטרים בעכו נועדו בשבוע שעבר עם ראש העיר שמעון לנקרי והציגו בפניו את המיזם החדש המתריע בפני סכנת דרכים.

החניכים שמפתחים את ה-Keep Going, "פרויקט הדגל" של מרכז עכו הציגו את המוצר המורכב מקופסה היושבת מעל מעבר חצייה ומאתרת סיכוי לתאונה בין הולך הרגל לרכב.

על פי הפיתוח, במקרה שהולך הרגל יילך לכיוון מעבר החצייה כאשר הוא מביט בטלפון הנייד שלו, הקופסה תתריע לו בעזרת צליל חזק על התקרבות של רכב  למעבר החצייה ותאלץ אותו לעצור ולהרים את הראש מהטלפון. ב-24 ביולי  יציגו החניכים את הפיתוח שלהם בתחרות יזמים ארצית וינסו לכבוש את המקום הראשון.

יזמים צעירים בעכו
צילומים: יוניסטרים עכו

ראש העיר איחל לחניכים הצלחה בתחרות ואמר להם, כי הוא גאה בבני הנוער של עכו שמנצלים את שעות הפנאי שלהם ליזמות ולחשיבה יוצרת. "הרעיון שלכם מוצלח", אמר לנקרי לבני הנוער, "ואני חושב שהמוצר הטכנולוגי שפיתחתם יכול לסייע רבות במאבק בתאונות הדרכים".

מרכז יוניסטרים בעכו מפעיל תכנית רב שנתית להכשרת בני נוער ליזמות עסקית וחברתית. בתוכנית משתתפים בני נוער מכל התיכונים בעיר, יהודים וערבים.

שנה א' מורכבת מחניכי כיתות ט' מרחבי העיר עכו אשר בימים אלו מקימים יחד חברה.

המיזמים שלהם הם: Hush- אוזניות חד פעמיות לא טכנולוגיות שכל מטרתם היא לווסת את עוצמת השמע שנכנס לאוזנינו מהסביבה בצורת שליטה של כפתור ווליום.

מיועד להופעות חיות, מפעלים, צבא וכו'. המיזם השני הוא –  Rebreath- סנסור אותו מדביקים על חזה הילד שנכנס לבריכה. הסנסור מנטר בזמן אמת את קצב הנשימות של הילד, וברגע שהסנסור קולט עצירה של מעל 5 שניות בנשימה של הילד הוא מפעיל אזעקה להורים דרך אפליקציה ומתריע שהילד במצוקת טביעה.

חניכי שנה ג' מפתחים את ה-Coffheat,חבק חשמלי לכוסות קפה חד פעמיות שביכולתו לשמור על טמפרטורת הקפה לאורך זמן ובכך להבטיח שיישאר חם.

יזמים צעירים בעכו
צילומים: יוניסטרים עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here