צילום: צוף פיטרסון

זהו זמן מושלם, פסגת החרמון מושלגת, רק תבחרו אטרקציה, פעילות, חוויה ומקום לינה ותצאו לדרך.. כל השפע הזה מרוכז באתר האינטרנט גו גליל – המקיף והגדול בתחום התיירות והתרבות בצפון, של הרשות לפיתוח הגליל. אל תגידו לא ידענו!

הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, אשר תומכים באירועי התרבות והתיירות, מזמינים אתכם להגיע ולהנות משפע אירועים ופעילויות לחורף.

אירועי תרבות לכל המשפחה ובמקביל גם זמן מושלם לבילוי משפחתי או זוגי בצפון, שילוב נפלא של אטרקציה טובה עם לינה בצפון וקינוח בטיול טבע משגע או בילוי קולינרי משובח, סדנת שוקולד טעימה, סטנד אפ או הופעה של הרכב מוסיקלי.

פעילויות וחוויות
חגיגה אתיופית בגולן חגיגה של התרבות האתיופית במתחם צנובר בגולן, הפנינג משפחות, הצגה "תיאטרון במזוודה", קולינריה, סדנאות יצירה לילדים, תערוכה, טקס בונה מסורתי ועוד…

סדנת שוקולד מפנקת בגולן- סדנת שוקולד מתוקה וחוויתית, עם מגוון פעילויות בשוקולד, מפגש אינטימי ומשגשג בגולן לגעת באהבה לשוקולד, ולשמוע את הסיפורים המרתקים של השוקולד, במשך כשעה ורבע ניצור פרלינים, נזלף שוקולדים על מקל, נלמד לצייר בשוקולד, נגלגל טראפלס ונכין ממתק נוגט קראנצ׳י. (סטודיו העדי שבמטבח – חספין).

סדנאת נגרות – הנגרייה הקהילתית עץ בגליל ממוקמת בלב קרית שמונה באזור התעשיה הדרומי. במהלך הסדנה תתקיים פעילויות חווייתיות לעבודה בעץ לכל אדם בכל גיל. בפעילות כל המשתתפים בונים לעצמם רהיט קטן שייקחו הביתה בסוף הפעילות.

שווקי איכרים- שווקים תוצרת הארץ בכרמיאל, משגב, טבריה גליל עליון, מעלות ומטה אשר.
לפעילויות וחוויות נוספות: אירועים ופעילויות בגליל, בגולן ובעמקים

הופעות מוזיקה וסטנד-אפ
הזמר והיוצר רמי קליינשטיין במופע פסנתר באחוזת דוברובין יסוד המעלה (3.1 יום שלישי בשעה 19:30), הקומיקאי תם אהרון במופע סטנדאפ קורע בפאבלה מנוף ( 5.1 יום חמישי בשעה 22:00), אסף אמדורסקי במופע סולו אינטימי דרך שיריו הגדולים היפהפיים המלווים אותנו לאורך שלושה עשורים. גיטרה אקוסטית, פסנתר והרבה שקט בקיבוץ אילון.

צילום: רנבי רן

(12.1 יום חמישי בשעה 21:00), להקת יאמאס חגיגה יוונית אמיתית הלהקה האהובה חוזרת להרעיד את הבמה. עיבודים חדשניים בגרוב משובח ועסיסי לקלאסיקות הגדולות של יוון בפאבלה, מנוף (19.1 יום חמישי בשעה 22:00).
לפרטים נוספים ולריכוז ההופעות והמופעים בכל הגליל הגולן והעמקים: הופעות בצפון – גליל, גולן ועמקים

רמי קליינשטיין. צילום: אורית פניני

סיורים מודרכים בצפון
בואו לטייל ולחוות את הגולן, הגליל והעמקים בסיורים מודרכים מלאי תוכן וחוויה בתחומי המורשת, הקולינריה, ההיסטוריה והטבע, עם מיטב מורי הדרך של הצפון. באתר של הרשות לפיתוח הגליל תמצאו מגוון רחב של סיורים מודרכים המתקיימים בחודש ינואר החורפי. "קח מקל, קח תרמיל בוא איתי אל הגליל…"

סיור ייחודי בטבריה העתיקה- סיור בעקבות עתיקותיה של העיר טבריה בהדרכת הארכיאולוג יוסי סטפנסקי חוקר העיר.

בעין קניא- הדרכה ותצפית אל נחל סער, נופי הגליל העליון והגולן והכפר הציורי עין קניה, נסיעה קצרה ברכבים פרטיים לחניית בה"ס "אל-אשראק" וסיור רגלי מודרך במהלכו נבקר בגרעין הכפר העתיק, במוזיאון הבית העתיק, בכנסייה מארונית. ונשתתף בסדנת בישול אוכל דרוזי אותנטי.

עין קניא. צילום: כפר ביקרתם

בריחניה- סיור מודרך בכפר הצ'רקסי ריחניה במרום הגליל, גרעין הכפר והמוזיאון הצ`רקסי שמתאר את ייחודוה של העדה, התרבות היסטוריה הצ`רקסית והחיים בכפר. סדנת קולינריה במסעדת נלצ`יק בכפר, וביקור בבית אמנית, נשמע סיפורים מרתקים.

סדנת גבינה צ`רקסית וביקור בבריכת החורף, אשר לצידה גם באר ריחאן העתיקה מהתקופה הרומית/ביזנטית.

בראמה- סיור מודרך ברחבי הכפר, מסעדת ויקב ראי המקומי, כולל הדרכה וטעימות יין. סיור מעגלי בגרעין הכפר, ביקור בכנסייה יוונית אורתודוקסית, בית יד לבנים, מסעדת אלסובאט עם סיפור מרתק על העסק המשפחתי הקולינרי, סדנת בישול לצלילי העוד. ביקור במוזיאון הבית העתיק ומפגש ביתי אצל ייצרן סבונים המקומי.

סיור בבקעת סכנין- סיור עומק מרתק בבקעת סכנין וברכס כמון, הליכה קצרה, נוף מרהיב, חווה מיוחדת וסיפורים עתיקים, בהדרכת מורה הדרך איתן עומר.
לפרטים נוספים, הרשמה וסיורים נוספים: סיורים מודרכים בגליל בגולן ובעמקים

עין קניא. צילום: כפר ביקרתם

את כל העושר הזה תמצאו בקלות באתר האינטרנט גו גליל, של הרשות לפיתוח הגליל, בו ניתן להתעדכן בלוח האירועים והפעילויות הגדול של הצפון – גליל, גולן ועמקים, כל מה שקורה בצפון – לפי נושא, מיקום, עניין ותוכן, למבוגרים, ילדים, לכל המשפחה ולקבוצות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here