צילומים: דוברות עיריית עכו

כ-500 איש השתתפו בערב פסח באירוע ההשקה של מתחם הבילוי החדש למוסיקה והופעות חיות בעכו – "המצודה" בגני הפסטיבל בעכו העתיקה עם הופעתו של הזמר ישי ריבו.

"המצודה" - מתחם הבילוי החדש בעכו
צילומים: דוברות עיריית עכו

אתר הבילוי הקסום שהושק תחת הכותרת "יש לכם מקום לבלות בו" לבש אווירת חג והמצודה הוארה בתאורה מיוחדת. את האירוע פתחו בדברי ברכה מנכ"ל העירייה אוהד שגב ומנהלת אגף קשרי קהילה ליזו אוחיון.

בתוך ימים אחדים מאז שנפתחה קופת הכרטיסים באינטרנט עם קמפיין הפרסום של "המצודה" בעמוד הפייסבוק הייעודי ובאינסטגרם נמכרו כל הכרטיסים לשני המופעים הראשונים.

"המצודה" - מתחם הבילוי החדש בעכו
צילומים: דוברות עיריית עכו

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "אני שמח שכבר באירוע הראשון נרשמה הצלחה רבה לאתר 'המצודה', ואני מזמין את התושבים להגיע וליהנות מהופעות חיות ומוסיקה טובה במחיר השווה לכל כיס".

מתחם הבילוי שנפתח כאמור בחצר המצודה בגני הפסטיבל בעכו העתיקה הוא פרי יוזמה של מנכ"ל העירייה, אוהד שגב ומנהלת אגף קשרי קהילה, ליזו אוחיון בגיוס מימון מיוחד של ראש העיר עכו שמעון לנקרי. המיזם נערך בשיתוף החברה לפיתוח עכו העתיקה.

ב-16 במאי ייערך המופע השני, שאף הוא סולד אאוט עם הזמר אמיר דדון. כעת פתוחה קופת הכרטיסים למופע של הזמר הראל סקעת שייערך ב-30 במאי. בהמשך יופיעו בין השאר חנן בן ארי,  בניה ברבי, נתן גושן, יובל דיין, אביב גפן ומיטלמן, מוש בן ארי, מרינה מקסימיליאן, ארקדי דוכין, עילאי בוטנר, מיכה שטרית, טונה, נצ'י נצ'  ועוד.

"המצודה" - מתחם הבילוי החדש בעכו
צילומים: דוברות עיריית עכו

הקונספט של מתחם הבילוי החדש הוא קיום הופעות חיות של מיטב האמנים סביב שולחנות כאשר בסיום ההופעה תיערך מסיבת ריקודים עםDJ . את שירות ההסעדה בתשלום מספקת מסעדת רות'ס הכשרה הנמצאת במתחם הבילוי. מומלץ מאוד לבליינים להגיע כבר בשעה 20:00 עם פתיחת השערים כדי ליהנות מתפריט המסעדה שיוגש עד רבע שעה לפני תחילת ההופעה.

מספר המקומות להופעות שייערכו בחצר גני הפסטיבל, תחת כיפת השמיים הוא עד 500 איש. מחיר כרטיס להופעה הוא בין הזולים בארץ – 69 ₪ בלבד, זאת לאור סבסוד המופעים על ידי העירייה.

לוח ההופעות החיות יפורסם בעמוד הפייסבוק "המצודה עכו – Music in Akko". כרטיסים ניתן לרכוש באמצעות קופות חיפה/ת"א בטל.*2207

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here