קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

ההסתדרות הציונית העולמית העניקה במעמד שרת הקליטה לעיריית מגדל העמק את אות "רשות מעודדת עלייה" מצטיינת כחלק מפרויקט בינלאומי לעידוד עלייה

כבוד גדול לעיריית מגדל העמק. בשבוע שעבר קיבלה הרשות את תואר "רשות מעודדת עלייה" מטעם ההסתדרות הציונית העולמית. נציגי הרשות, מנהלת אגף הקליטה פאני טבלוביץ' וקוסטיה פיינברג לקחו חלק בטקס הענקת אות ההוקרה במעמד שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל וראשת המחלקה לעידוד עלייה בהסתדרות הציונית מרינה רונברג קוריטני.

אות ההוקרה הוענק ל-22 רשויות בלבד מתוך 122 רשויות וביניהן נמצאת גם מגדל העמק. לאורך שנים רבות סרגיי אוקלנדר סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק קליטה מעניק חשיבות רבה לתחום קליטת העלייה ומוביל את התהליך. מגדל העמק קיבלה את אות ההצטיינות על השקעתה בקליטה ובשילוב אוכלוסיית העולים, אשר מהווים כ-30% מתושביה ומפעילה מגוון תכניות, שירותים ופעילויות במגוון תחומים על מנת לסייע לעולים להיקלט בכל מעגלי החיים. העולים החדשים שהגיעו לעיר ממדינות שונות סייעו רבות בפיתוח והתפתחות העיר וכן היוו ומהווים כוח קנייה גדול לכלכלת העיר והעסקים הקטנים. מ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר שקיבל את הפרס אמר: " אנו גאים בקבלת אות הוקרה וממשיכים לפעול למען קליטת העלייה. אני מודה למנהלת אגף הקליטה פאני טבלוביץ שמובילה את העשייה ביד רמה לאורך שנים רבות. כממונה ומחזיק תיק הקליטה בעיר, אני רואה בראש העיר אלי ברדה שותף מלא ומודה לו על הליווי והתמיכה הרחבה לאגף הקליטה במהלך כל השנים, בלעדיו זה לא היה קורה".

ראש העיר אלי ברדה בירך את סגנו ומ"מ סרגי אוקלנדר ומנהלת האגף פאני טבלוביץ' וצוותה על ההישג הערכי ואמר: "מגדל העמק כרשות קולטת עלייה רואה בעולם החדשים נכס וכח חשוב ומשמעותי להתפתחותה בכל תחומים החיים. העובדה שכל בעלי התפקידים שעוסקים בקליטת עלייה עם עולים לשעבר מסבירה את הרגישות והמקצועיות בקליטת העולים ובשילובם בקהילה".

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here