קרדיט צילום דוברת מחוז חיפה וגליל מערבי

ד"ר שרית פלג, מומחית ברפואת ילדים, הצטרפה לצוות מרפאת כללית טבעון

ד"ר שרית פלג שהצטרפה בימים אלה למרפאת כללית בטבעון היא בוגרת בית הספר לרפואה בטכניון, התמחתה ברפואת ילדים במרכז רפואי העמק ובהמשך ביצעה התמחות נוספת בגסטרואנטרולוגיה ילדים ברמב"ם. בהמשך דרכה המקצועית הקימה וניהלה את היחידה בגסטרואנטרולוגיה ילדים במרכז רפואי העמק ואת מרכז בריאות הילד בחדרה של הכללית.

ד"ר פלג, 50, אם לארבע בנות, מתגוררת ביוקנעם עילית, משתפת שמגיל צעיר רצתה להיות רופאת ילדים. "תמיד היה לי ברור שאני אבחר להתמחות ברפואת ילדים" מסבירה ד"ר פלג, למה בחרה להתמחות ברפואת ילדים. "אני מאוד נהנית ממערכת היחסים שמתפתחת עם הילדים, הם בדרך כלל מגיעים בחשש לבדיקה שגרתית, אבל עם גישה נכונה, חיוך ודיבור בגובה העיניים אפשר להפיג את הפחדים. ילדים, מטבעם, מאוד רגישים לסביבה שלהם, אפילו עם המסכה על הפנים, הביקור אצל הרופא הופך להיות פשוט וקל, בלי פחד. ההתייחסות לילדים צריכה להיות שונה. צריך לדבר לילד בשפה שלו, במושגים שלו, בדימויים המתאימים. יש סיפוק מאוד גדול לראות ילד יוצא עם חיוך מהמרפאה".

במרפאת כללית קריית טבעון ניתן לקבל שירות רפואי במגוון רחב של תחומים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, נוירולוגית ילדים והפרעות קשב וריכוז, מחלקת נשים שהורחבה בה מבוצעים גם מעקבי הריון, רפואת עור, קרדיולוגיה, בריאות הנפש, רפואת אף אוזן וגרון, ייעוץ דיאטני, מעקבי סיעוד ובדיקות דם מידי יום, בית מרקחת כולל ייעוץ רוקחי ושירותי משרד.

""בחרתי להיות רופאה בגלל הזכות הגדולה ללוות ילדים ומשפחותיהם בתהליך הגדילה הצמיחה וההתפתחות החל מהינקות דרך השלבים השונים, על כל האתגרים הבריאותיים שהחיים מביאים. כשאני רואה את הילדים יוצאים עם חיוך מדלת המרפאה אני חשה סיפוק גדול. אני שמחה להצטרף לצוות המרפאה ומאמינה כי עלינו לתת את השירות הרפואי האיכותי והאנושי הטוב ביותר למטופלים הקטנטנים שלנו. אני פה בשביל הילדים שלכם" סיכמה ד"ר פלג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here