קרדיט צילום דוברות כללית

"לכל אחד ואחד מכם תרומה משמעותית וייחודית לשרות והטיפול הרפואי הניתנים במרפאות וביחידות המחוז", כך ברך רפי ברום המנהל האדמיניסטרטיבי של כללית מחוז צפון את עובדי המשק לכבוד יום ההוקרה לעובדי המשק הבינלאומי שחל ב21.10.

זו השנה השנייה בה כללית מחוז צפון מציינת את יום ההוקרה לעובדי המשק במרפאות ובמכוני המחוז. נציגי הנהלת המחוז יחד עם רן יאיר המנהל הלוגיסטי, אתי כברא מנהלת המשק וסגנה שלום סבג, ביקרו את העובדים במרפאות ,ברכו אותם והעניקו להם שי מתוק לאות הערכה ותודה. מחוות מרגשות נראו במרפאות, בהן ערכו בוקר של הוקרה ותודה לעובדי המשק שלהן.

קרדיט צילום דוברות כללית
קרדיט צילום דוברות כללית

במחוז הצפון של כללית עובדים כ 300 עובדי משק המבצעים יום יום את עבודתם נאמנה, במקצועיות רבה ומכל הלב. עובדים אלו אינם עוסקים רק בניקיון, השנתיים האחרונות היו מלאות באתגרים לוגיסטיים ותפעוליים ועובדי המשק התבלטו במסירותם בעבודתם המאומצת ובסיוע הרב שהעניקו לצוותים ולמטופלים בשמירה על סביבה נקייה, בריאה ורגועה.

"אני מודה לעובדי המשק על עבודתם הראויה לשבח ועל שיתוף פעולה וסיוע לכל הסקטורים במרפאה בתפעול השוטף בשגרה ובייחוד בתקופת הקורונה". סיכם רן יאיר המנהל הלוגיסטי של כללית מחוז צפון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here