קרדיט צילום: כללית מחוז צפון

לאחרונה, נוספו מספר שירותים חדשים, הניתנים בבתי המרקחת של כללית מחוז צפון:

  1. ניתן להזמין מראש, תרופות מבית המרקחת, להגיע לבית המרקחת לאסוף אותן. התשלום מתבצע באמצעות הוראה לחיוב (בילינג), עליה חתום המטופל וכאשר ההזמנה מוכנה, נשלחת ללקוח הודעה. מדובר בשירות ללא תשלום, ומיועד לבני 18 ומעלה.
  2. ניתן להזמין תרופות, שיגיעו עם שליח עד לבית. התשלום מתבצע באמצעות הוראה לחיוב (בילינג). עלות המשלוח היא 27 ₪. פטור מתשלום על המשלוח, לבני 75 ומעלה, ולמי שהזמין תרופות ותכשירים ללא מרשם, שעלותם 150 ₪ ומעלה.

בשני סוגי ההזמנות, ניתן להזמין גם תרופות כרוניות ליותר מחודש אחד, ועד לארבעה חדשים.

ההזמנה מתבצעת על ידי כניסה לאזור האישי באתר הכללית, או דרך אפליקציית הכללית. בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבקש לשוחח ולהתייעץ עם הרוקח.

  1. האפשרות לרכישת מכשיר ה- TYTO, בבתי המרקחת של כללית מחוז צפון:
    מכשיר ה- TYTO, מאפשר אבחון רפואי לכל בני המשפחה, בלי לצאת מהבית. מדובר על מכשיר מהפכני, קומפקטי ופשוט לשימוש, שבאמצעותו, ניתן לבדוק מרחוק: חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אזנים, בטן ועור, ולהתייעץ עם הרופא בשיחת וידאו. השירות זמין למבוטחי הכללית, גם כשהמרפאות סגורות, וכל המידע מתועד ע"י הרופא הבודק, בתיק האישי של המטופל.

"התחלנו לתת שירותים אלו בתקופת הקורונה, ואנו כל הזמן מרחיבים את מספר בתי המרקחת והישובים, בהם ניתנים השירותים.אנו פועלים כל העת לשפר, להתאים ולהנגיש את השירות עבור מבוטחינו" סיכמה ציפי ביטון, הרוקחת המחוזית של כללית מחוז צפון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here