קרדיט: PIXABAY

כללית משיקה תוכנית חדשה אשר מתגמלת על עמידה ביעדי בריאות: לקוחות כללית מושלם יוכלו להתחבר לאפליקציית 'אקטיב' המסייעת בניהול אורח חיים בריא ולקבל תגמולים על עמידה ביעדי בריאות כמו פעילות גופנית, עמידה במספר צעדים יומי, שתיית כוסות מים, הפסקת עישון, ירידה במשקל ופעילות מקדמת בריאות.

עמידה ביעדים אלה תזכה את הלקוחות ב"מטבעות בריאות" שניתן יהיה לממש בהטבות שונות ורכישת מוצרים מעולם הבריאות כדוגמת אביזרי כושר, שעון חכם, שוברים לרכישת מוצרי ספורט ובריאות, הנחה בטיפולי רפואה משלימה ועוד.

 

התוכנית מופעלת באמצעות אפליקציית 'אקטיב' שפותחה בשיתוף חברת יוביטל וחברת מובמנט ((movment ומוצעת ללקוחות 'כללית מושלם' מעל גיל 18 ללא עלות בשנת ההשקה הראשונה. ביצועי המשתמשים יאספו באמצעות האפליקציה דרך מכשור לביש ודיווחים אישיים של המשתמשים.

 

פרופסור אהוד דודסון מנכ"ל כללית התייחס לתוכנית החדשה ואמר כי "כארגון הבריאות הגדול בישראל, אנו שמחים להוביל את המגמה של ניהול אורח חיים בריא ולכן אנו משיקים תוכנית שמגייסת את הלקוחות להיות שותפים פעילים בניהול בריאותם באמצעות אפליקציה פשוטה להפעלה שתסייע לשפר ולקדם את בריאותם ולהתמיד בכך. השקת התוכנית חשובה במיוחד בתקופה זו של התמודדות עם מגיפת הקורונה, תקופה בה האפשרות לשפר את תוצאי הבריאות באמצעות אפליקציה הנגישה לכל מטופל במכשיר הנייד מותאמת במיוחד למציאות הנוכחית ומאפייניה".

 

בבסיס תיכנון האפליקציה עומדת התפיסה של מתן הטבות עבור ביצוע פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא. לתפיסה זו מגיעה תימוכין רבים במחקרים מתחום הכלכלה ההתנהגותית. מחקרים אלה מעלים כי מתן תמריצים מניב תוצאות במיוחד כאשר התמריץ אינו חד פעמי, אלא ניתן בהדרגה ולאורך זמן. עוד עולה כי לתמריץ יש השפעה חיובית בקרב אנשים שמאמינים ביכולת שלהם לאמץ את השינוי – התוכנית מחזקת את תחושת המסוגלות ומעודדת לבצע את 'הצעד הראשון' לשינוי ובהמשך מתחזקת את המוטיבציה ומשמרת את ביצועים באמצעות תגמולים ותמריצים מעולם הבריאות.

 

לדברי דפנה כרמלי ראש מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם: "להשקת התוכנית נדרשה עבודת הכנה מדוקדקת מול משרד הבריאות ואנו מודים על אישור התוכנית. לראשונה, מערכת הבריאות בישראל מתגמלת לקוחות על אורח חיים, מדובר בשינוי תודעתי חשוב ופורץ דרך".

 

את האפליקציה ניתן להוריד דרך חנות האפליקציות באייפון ובאנדרואיד.

השירות ניתן ללקוחות כללית מושלם מעל גיל 18 , ללא עלות בשנת ההשקה הראשונה.

בכללית קרוב ל-4.7 מיליון לקוחות, כאשר 3.6 מהם הם לקוחות של תוכנית כללית מושלם.

 

תוכנית "אקטיב" מצטרפת לכיסוי שהושק לאחרונה ללקוחות כללית מושלם פלטינום

חבילה של עד 10 מפגשים עם מאמן/נת כושר אשר בונה ומתאים תוכנית אימון אישית בהתאם ליכולות ולהעדפות האישיות של הלקוח. בנוסף, עד 3 מפגשים עם יועץ/ת תזונה אשר מרכיב תפריט המתאים לאורח החיים לסגנון ולהעדפות האישיות – והכל בבית הלקוח.

 

מובמנט הינה החברה המובילה בישראל בהפעלת תכניות קידום בריאות וחלק מקבוצת  movement group הכוללת מעל 15 שנות ניסיון של עבודה בתחום הבריאות.

החברה מתמחה במתן פתרון היקפי לניהול והטמעת תכניות קידום בריאות, ספורט ושירותים מעולם הרפואה, עם ניסיון רב בביצוע פרויקטים מורכבים בזמן נתון בכל חלקי הארץ ובמגוון מגזרים שונים.החברה מפעילה מאות תוכניות בריאות בארגונים אשר הובילו לשיפור משמעותי במדדי הבריאות של המשתתפים וכן לשיפור הביצועים והמוטיבציה בקרב מאות אלפי אנשים בשנה.

יוביטל היא חברת סטארט-אפ ישראלית אשר מפתחת אפליקציות לקידום אורח חיים בריא. היא מעודדת את משתמשיה לעסוק בפעילות גופנית באמצעות תמריצים כלכליים, חברתיים ופסיכולוגיים. האפליקציות של יוביטל כמו אפליקציית ,Rumble מאפשרות המרה של מדדי בריאות שונים למטבעות בריאות דיגיטליים, איתם ניתן לרכוש הטבות והנחות באלפי נקודות מכירה ואתרי אינטרנט בישראל. בנוסף, יוביטל מייצרת פתרונות טכנולוגיים בתחום הבריאות ואורח החיים הפעיל לארגוני בריאות וחברות בארץ ובעולם.

 

כללית, קבוצת הבריאות הגדולה בישראל, מעניקה שירותים רפואיים ל־4.6 מיליון לקוחות ומפעילה 14 בתי חולים ציבוריים. כללית היא חלוצה בתחום השירותים הדיגיטליים, באימוץ ובשילוב של טכנולוגיות חדשניות המאפשרות לקבל שירותים מרחוק בלי לצאת מהבית, ובהם שירות Tyto המאפשר ביצוע בדיקות מהבית ולקבל אבחון מרחוק של רופא. שירותי און-ליין מתקדמים, שירות DayTwo החדשני ומתקדם לאיזון רמות הסוכר בדם באמצעות תזונה מותאמת אישית.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here