קרדיט: pexels

זה לא סוד שרשת לינקדאין הפכה בשנים האחרונות למרכז תשומת הלב של עולם התעסוקה. התנועה ברשת החברתית הזאת היא רבה מאד. ועל כן, פרסום בלינקדאין הוא פרסום מאד אפקטיבי, ורוב הסיכויים שמדובר בפרסום שטרם נתקלתם בו אם אתם עוסקים בתחום. לינקדאין היא לא רשת שתמצאו בה פוסטים חברתיים או אישיים מדי, אלא יותר פוסטים שקשורים לעסקים, הצעות עבודה רלוונטיות, מאמרים מקצועיים ואף קבוצות עסקיות רלוונטיות. הרשת היא רשת עסקית בעלת מעל ל-560 מיליון משתמשים, רובם אנשי עסקים במגוון של תחומים וקטגוריות. לינדקאין היא לא רשת חברתית רגילה. ואין בה שיווק ברשתות חברתיות רגיל, אלא ממוקד עסקים, ועולם הדרושים, השכירים והעצמאיים.

נכון שהרשת בעלת תחרות לא קטנה בכל מה שקשור לפלטפורמות פרסומיות, אבל פרסום בלינקדאין הוא פרסום שבו כל איש שיווק רוצה לקחת בו חלק. יותר מכך, שיווק ברשתות חברתיות דרך לינקדאין הוא שיווק הרבה יותר אפקטיבי במגוון של דרכים החל מפלטפורמות דיגיטליות ייחודיות, תוכן וידאו עשיר, פרסום פרימיום למנויים והרבה פחות ספאם מהרגיל.

כל אותם המשתמשים בלינקדאין הם ברובם מתמשכים יוניקיים שרק מחכים לשמוע מה יש לכם להגיד, כי הם בעלי אותו אינטרס שלכם. להתקדם עסקית, בין אם כשכירים, ובין אם כעצמאיים.

פרסום בלינקדאין – איך עושים זאת בפועל?

לפני הכל, עליכם להקים חשבון לינקדאין ועמוד חברה עסקי. הפרופיל העסקי שלכם, ודף החברה שלכם צריכים להיראות טוב גם ברמה הויזאולית, וגם ברמת התוכן. שמרו על שיק עסקי, על אלגנטיות וסולידיות. וודאו שגם התוכן שעולה אצלכם בדף הוא בשפה נכונה ותקנית. לתוכן, ולמראה יש השפעה מאד גדולה על המוניטין של העסק שלכם ועל שיווק ברשתות חברתיות שיעבוד באופן יעיל.

השלב השני הוא הקמת חשבון מנהל. צעד שבאמת לוקח מספר דקות, וזה החשבון בו אתם מנהלים אופטימיזציה מתאימה לקמפיינים שלכם. תוכלו לבחור את סוג המודעה שתרצו לצור מתוך שלוש סוגי מודעות, ומשם להתקדם הלאה אל שם המודעה ואל התוכן שאתם הולכים ליצור בה.

למשך כל התהליך, תוכלו להסתייע גם במדריכים המעולים שיש בתוך לינקדאין, ובפיצ'רים השונים שמערכת הפרסום הדיגיטלית מציעה לכם.

חשוב שתדעו למקד את קהל היעד שלכם, חשבו היטב על סוגי האנשים שתרצו שיראו את המודעה, על המיקום, על המטרות ועל תחומי העניין. כל אלו יבטיחו לכם פרסום אפקטיבי ומדויק.

פרסום בלינקדאין – מהן אופציות המימון? 

אופציות המימון בפלטפורמת השיווק הדיגיטלי הן עלות פר קליק, עלות פר חשיפה, ועלות פר שליחה.

עבור כל קמפיין עליכם להגדיר את התקציב היומי, ואף מקסימום ביד. אלו יגדירו לכם את העלות המקסימלית לקמפיינים שלכם עבור 1,000 חשיפות ועבור כל קליק. השלב הבא הוא לבחור תאריך התחלה ותאריך סיום.

כדי לבדל את עצמכם, דאגו לכך שהתוכן שלכם יהיה בגובה העיניים לקוראים. שהתמונות שאתם מעלים יתאימו לנושא הטקסט, אך יהיו מעניינות מספיק כדי לתפוס את העין והסרטון שאתם מעלים לא יהיה ארוך מדי, אלא קצר ולעניין.

דרך facemarketing שיווק ברשתות החברתיות, ושיווק בכלל ימצב אתכם כפרסום איכותי וחזק לקהל יעד מדויק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here