קרדיט - Canva

אם אתם עומדים לבנות בית פרטי אין ספק שהדבר מרגש במיוחד. מעבר להתרגשות הגדולה אתם כנראה טובעים בתוך ים של מטלות ועומס, החל מעניינים בירוקרטיים שיש להסדיר, עניינים משפטיים וכמובן הבניה עצמה. בניית בית פרטי אינה עניין של מה בכך. נדרשת לכך הרבה מאוד סבלנות מצדכם, הקדשת זמן וגם לא תמיד ידוע מה בדיוק צריך לקרות בכל שלב ואיך דברים אמורים להיראות. רובנו יודעים מהו התוצר הסופי אך לא כיצד דברים אמורים להיראות בכל שלב, האם הגיוני שכך הדברים נראים בסוף שלב, האם הכל נעשה כפי שצריך. כאן בדיוק מגיע מקומו של פיקוח בניה. מפקח בניה בית פרטי הוא למעשה איש הקשר שלכם בכל הקשור לבניה עצמה. הוא מתאם בין כל אנשי המקצוע, כולל קבלני משנה, דואג לחוזים מולם, קובע לוחות זמנים ועוד.

אילו בעלי מקצוע חשוב שילוו אתכם בבניית בית פרטי?

בעלי המקצוע החשובים שאי אפשר לוותר עליהם בבניית בית פרטי הם קבלן, מהנדס ואדריכל. שלושת בעלי המקצוע האלה הם משולש הזהב שחובה שיהיו בכל בניה פרטית. עם זאת, מומלץ מאוד להפוך את המשולש למרובע ולהעסיק גם מפקח בניה בית פרטי. מפקח בניה מטעמכם מאגד למעשה את הכל, מתאם לוחות זמנים לביצוע העבודות השונות והתקדמות שלבי הבניה בהתאם לתוכנית. מפקח בניה הוא גם זה שיוכל למצוא לכם אנשי מקצוע מעולים כמו קבלן ראשי וקבלני משנה בשל ההיכרות שלו עם אנשי מקצוע בתחום. הוא גם ידאג לחוזים ביניכם לבין אנשי המקצוע ובכלל יפקח על הדברים בשטח, על  ההיצמדות לתוכניות, שימוש בחומרי גלם איכותיים ועוד.

לבחור את מפקח הבניה הטוב ביותר עבורכם

מפקח בניה הוא כאמור הגורם שאמור לתת לכם שקט שהכל נעשה כמו שצריך, שדברים מתבצעים היםטב ועל פי התוכנית, כולל לוחות הזמנים שנקבעו. לכן, בחירת מפקח בניה מומלץ היא חשובה. כדאי לבחור לתפקיד חברה העוסקת בייעוץ ופיקוח הנדסי ופיקוח בניה. פחות מומלץ לבחור מפקח בניה שעובד לבד. לחברה העוסקת בתחום יש יותר כלים וניסיון כוללים. מפקח הבניה לא עובד לבד אלא תמיד יהיה לו עם מי להתייעץ ובכלל הגב שהוא, ואיתו גם אתם, מקבלים הוא גב חזק יותר מאשר של מפקח העובד באופן עצמאי לחלוטין . חברה המבצעת ביקורת מבנים, פיקוח בניה וגם בדקי בית תענה על כל הצרכים והדרישות הן בגלל הידע הרב של אנשיה והן בגלל הקשרים הענפים שלה בתחום.

חברת ABN פיקוח וייעוץ הנדסי מציע פיקוח בניה המתבצע באפן מקצועי ויסודי, זאת לצד ביצוע בדק בית, בקרת איכות בבניה ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here