קרדיט:CANVA

מה יכול לעשות בשבילכם רואה חשבון

כאשר אדם עומד בפני פתיחת עסק חדש יש דברים רבים שהוא נדרש לדאוג להם. בין אם מדובר בהשכרת משרד וציוד, גיוס עובדים וקהל לקוחות וכן הניהול השוטף של העסק. אחד הנדבכים הכי חשובים ומורכבים של ניהול כל עסק, בין אם חדש או ישן, הוא ניהול הכספים השוטף. לשם כך קיים מקצוע רואה החשבון, אותו אדם מוסמך שלמד באקדמיה את מקצוע החשבונאות ועבר התמחות ומבחני הסמכה, הוא איש המקצוע שיוכל לסייע לאותו עסק חדש, וכן לכל עסק קיים או לעצמאי בניהול הדוחות הכספיים, חישוב ההכנסות וההוצאות, ביצוע תשלומי המס ועוד דברים רבים. הפרוצדורה במדינת ישראל יכולה להיות לא פשוטה בכלל, גם לאלו מאיתנו שלמדו חמש יחידות מתמטיקה בתיכון. לכן כדי לחסוך לכם את כאבי הראש באותה התמודדות מול הבירוקרטיה של רשויות המדינה, מומלץ להיעזר בשירותיו של רואה חשבון שתסמכו עליו.

רואה חשבון לעוסק פטור

מי הוא עוסק פטור? כל עסק עצמאי במדינת ישראל שמחזור ההכנסות השנתי שלו הוא עד סכום שלא עולה מעבר לקצת מעל רף 100 אלף השקלים. אותו עוסק פטור לא נדרש לשלם מע"מ וגם אסור לו לגבות אותו מהלקוחות שלו. לכן אינו רשאי להוציא ללקוחות שלו חשבוניות מס אלא קבלות בלבד. עוסק פטור מחויב לפתוח תיק במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. הוא מחויב גם בהעברת דו"ח פעם בשנה למע"מ ולמס הכנסה בנוגע לגובה ההכנסות וההוצאות שלו. מרבית העוסקים הפטורים בישראל מעדיפים להיעזר בשירותיו של רואה חשבון על מנת להגיש את אותו דו"ח שנתי. אם אתה מחפש רואה חשבון לעוסק פטור, כדי לך לחפש איש מקצוע מנוסה ומקצועי שקיבלת עליו המלצות ואתה יודע שתוכל להפקיד בידיו את הניהול הכספי של העסק שלך.

משרד רואי חשבון באזור הצפון

אין עוררין שרואה חשבון מוסמך ומומלץ הוא איש מקצוע שתרצו שיסייע לכם בניהול הכספים של העסק שלכם. אם אתם מחפשים רואה חשבון בצפון, תוכלו לפנות למשרד רואי חשבון פייס – ויסקוס נותן שירותי ראיית חשבון לעסקים, חברות ויחידים למשרד שני סניפים בקרית ביאליק ובכרמיאל ומונה כ15 עובדים. המשרד מאמין בשותפות, אדיבות וביחס אישי ללקוחות. החזון הוא שירות אישי שכולל פגישות רבעוניות ואיכות ומקצועיות בשירות. המשרד מתמחה במיסוי מקרקעין ומיסוי לחברות ועצמאים, ובין לקוחות המשרד מגוון גדול של עסקים מענפי מסחר שונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here