קרדיט: בתאל זיתוני

לראשונה בישראל, עשרות דירות נמכרו תוך חצי שעה במסגרת כנס מכירות באוןליין.
בקבוצת שובל מביעים שביעות רצון רבה מהצלחת הכנס הוירטואלי שקיימו למכירת דירות בקומפלקס המגורים פארק צמרת עכו בשכונה החדשה שערי עכו הצמודה לקיבוץ שומרת.

בכנס הזום שהתקיים ב 21.2.24 השתתפו כ 227 איש כאשר 68 מהם כבר שריינו דירה לעצמם בתוך חצי שעה, לאחר ששילמו דמי רצינות של 1000 שקלים.
לדברי דותן סלע, מבעלי חברת השיווק של הפרויקט, "אני 15 שנים בתחום של שיווק נדלן ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה. היו אירועי מכירות מוצלחים בעבר בכנסים פיזיים, אבל מעולם לא היה אירוע כזה שבו אנשים יושבים בבית בסלון ורוכשים דירה דרך המכשיר הנייד ממש כמו לקנות מוצר בעלי-אקספרס".

הכנס היה למעשה אירוע פריסייל ראשוני בהשתתפות ישי רוט המשנה למנכל שובל, מארק זאבי, יו"ר ומייסד של חברת במבי מערכות תוכנה, ומנהלת פיתוח עסקי בבנק לאומי ותום שקד מבעלי חברת השיווק, והוא נמשך כחצי שעה. הרוכשים ראו את כל הדירות המוצעות בפרויקט בתכנת DREAMS, תכנה תלת מימדית המאפשרת לראות כל פרט ובפרט בדירה, בבניין, בפרויקט ובסביבתו ולבחור את הדירה.
הרוכשים שרכשו במסגרת הכנס הוירטואלי משלמים 79 אלף שקלים עבור דירות 4 חדרים במעמד הרכישה ואת היתרה ישלמו באיכלוס, ודירות 5 חדרים ופנטאוזים בתנאי מימון מיוחדים כגון תשלום ראשוני של 7% בלבד מערך הדירה כל זאת ללא ריבית והצמדה כאשר הפרויקט מלווה על ידי בנק לאומי אשר מעניק את הליווי הבנקאי לרוכשים וליזם.

קומפלקס מגורי היוקרה פארק צמרת עכו מוקם ברובע המגורים החדש שערי העיר עכו בסמוך לקיבוץ שומרת והממוקם מחוץ לעיר עכו ממזרח לכביש 4 וכולל 13 בניינים בני 5 ו- 9 קומות וסה"כ כ-300 יח' דיור תוך דגש על תכנון אדריכלי מוקפד ומפרט וסטנדרט עשיר. סוגי הדירות המוצעים בפארק צמרת מגוונים 3-7 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בתקן בנייה ירוקה במחירים החל מ- 1,355,000. פארק צמרת עכו צופה לפארק ירוק המהווה ריאה ירוקה לסביבה וישולבו בו שבילי אופניים, גני שעשועים וחיי קהילה משותפים. בנוסף למערכת הכבישים שעוטפת את רובע המגורים החדש, הוא יהנה מחיבור של תחנת רכבת חדשה בשכונה שתחבר את אזור הגליל עם מרכז הארץ. השכונה ממוקמת במרחק נגיעה ממוסדות אקדמיה מובילים כגון אורט בראודה בכרמיאל והמכללה האקדמית גליל מערבי הסמוכה. כמו כן ישנה גישה מהירה ונוחה למקומות עבודה בקריות, חיפה, עכו, נהריה וכרמיאל.

ישי רוט, משנה למנכ"ל קבוצת שובל:
זהו כנס המכירות הוירטואלי הראשון שלנו שהתאפשר הודות לתכנת שיווק חדשנית שאימצנו בשם דרים- מערכת ויזואלית להגדלת ההמרות. לדבריו, ציבור הרוכשים היום הם אנשים שמנהלים את חייהם דרך הטלפון. מדובר בדור שרגיל לרכוש כמעט הכל באמצעות הסמרט-פון ודורש לראות את המוצר הסופי לפני רכישתו. לרוכשים היום יש דרישות ובצדק, לחוות ולראות בצורה מדויקת מה הם רוכשים. הטכנולוגיה היום מאפשרת לנו להראות מה בדיוק מקבל הרוכש מה שמעניק לו יותר בטחון ברכישה. כבר לא צריך לדמיין איך תראה הדירה אלא לראות ולחוש איך יראו החיים בבניין ובסביבתו ואנו מנגישים את זה להם מתוך אמונה שהדבר יגביר את המכירות ויזרז את תהליך קבלת ההחלטה.
מהתרשמותנו מהרוכשים עד כה ניתן לומר כי לא מעט מהם הם משפרי דיור מאיזורי קו העימות. הם מבקשים לקנות דירות באיזור המרוחק במקצת מקו העימות, אך בקרבה לסביבת החיים שלהם ולשמר את הזכאות להנחה במיסים.
לדברי רוט, תנאי המימון הטובים שאנו מציעים באמצעות בנק לאומי, מאפשרים למשפרי דיור לרכוש דירה על הנייר אשר תהיה מוכנה בעוד מספר שנים. במהלך התקופה הם יוכלו למכור את דירתם הקיימת בשקט מתוך הנחה שמחירה יעלה בעוד שנתיים כאשר ההון העצמי שלו הם נדרשים עכשיו נמוך יוכלו להשלים ממכירת דירתם הקיימת שסביר שבעוד כשנתיים, ערכה יעלה. מאחר שעד אז גם הריבית תרד עוד יותר, הם לא יצטרכו לפרוע תכניות השתלמות או גמל לצורך מימון יתרת התשלום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here