צילום דוברות המכללה

הביקוש וההתעניינות בלימודי מגוון מקצועות ההנדסה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, החל עוד טרם קיום הימים הפתוחים במכללה. נוכח ההתעניינות, מקיימת המכללה הטכנולוגית נוף הגליל כנס חשיפה ראשוני לנרשמים ללימודים ולמתעניינים תושבי האזור כולו. "בחרנו לקיים את הכנס ביום שישי בשעות הבוקר כדי לאפשר לכולם להצטרף אל ההצלחה ולזכות במפתח לעתיד של מצוינות ועבודה מכבדת."
כנס חשיפה ראשון מסוגו יתקיים ביום שישי, בשעות הבוקר במרכז הכנסים של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
מנהלת הפרויקטים ומארגנת כנס החשיפה, גב' שרה אהרון חדג'ג', מאמינה כי כל הדרכים מובילות למכללה בנוף הגליל." בכנס החשיפה לאחר ברכת המנכ"לית גב' מרב ששון אמויאל, ההסברים, וסרט על המכללה, נקיים סיור במעבדות, נכיר את מגוון לימודי ההנדסה במכללה, ונזמין את המועמדים להתייעצות ושאלות. צוות המכללה ישיב לשאלות בכל הסוגיות הרלוונטיות ללימודים במכללה."

יצוין כי בתום כנס החשיפה יוכלו המתעניינים להירשם ללימודים ולהבטיח את מקומם בשנת הלימודים הקרבה.
"המכללה היא קרש קפיצה של השכלה טכנולוגית מצוינת לעבודה מצוינת. שוק העבודה זקוק להנדסאים והמכללה דואגת לחיבור הבוגרים שלנו לחברות ולמפעלים באזור. המכללה הטכנולוגית נוף הגליל היא "מכללה שווה" – ראשית, שווה ללמוד אצלנו, כל מי שיכיר את המכללה על יתרונותיה יצטרף בשמחה למשפחת המכללה. ובנוסף, המכללה שמה לה למטרה לקדם שיוויון תעסוקתי לתושבי הצפון." אומרת מרב ששון אמויאל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here