קרדיט: שירלי הרשקו

מקצוע איכותי לחיים מתחיל בעתודה צבאית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

צעירות וצעירים, תלמידי כתות יב' מהעמק והגליל השתתפו בכנס חשיפה בזום, בו שמעו על גיוס לצה"ל במסגרת עתודת הנדסאים יג-יד.

את הכנס פתחה מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל בסקירה על יתרונות המכללה בהישגיה המקצועיים, בליווי, בתמיכה ובהיות המכללה בית, משפחה. לאחר דברי הפתיחה התקיימה הרצאה של הינון יוסף, מרצה במכללה אשר עמד על איכות הלמידה והבחירה במסלול אותו עבר כתלמיד יב'. את הכנס הוביל רס"ן תומר כהן ראש מדור עתודה טכנולוגית. המועמדים אף זכו להרצאה מרתקת של יעל מחברת הענק "אינטל". עכשיו הזמן להצטרף להצלחה. 

צעירות וצעירים תלמידי כתות יב' מרחבי העמק והגליל התכנסו בזום לכנס חשיפה ללימודי הנדסאי במסגרת העתודה הצבאית לימודי יג-יד. את הכנס פתחה מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, אשר סקרה בהרחבה את התחדשות המכללה המתכתבת עם ההתחדשות ותנופת הפיתוח המשמעותית של העיר נוף הגליל. מרב הדגישה את היות המכללה אבן שואבת לסטודנטיות וסטודנטים מרחבי העמק והגליל, היות המכללה בסמוך למרכז תרבותי משמעותי וכן מתחמי ספורט ובהם בריכת שחייה אשר יעמדו לרשות הסטודנטים בחבילת הטבות משמעותית. מרב הדגישה את היות המכללה כמעניקה תמיכה, ליווי  באווירה סטודנטיאלית ומשפחתית גם יחד. 

מרב הדגישה אף את הנגישות התחבורתית למכללה, את ההון האנושי של הצוות המקצועי והמנהלתי המעניק רשת תמיכה לסטודנטים.

"במכללה, בשל צוק העיתים ומגפת הקורונה מתקיים, מתחילת הסגר, רצף לימודי הפועל באופן מעורר התפעלות וכן קמפוס וירטואלי. שלשת אלפי בוגרי המכללה פרושים בכל מפעלי התעשייה בצפון ובארץ בכלל, במגוון תפקידים משמעותיים, מחלקת ההשמה במכללה דואגת לכל בוגר לשילובו בתעשייה." 

מרב הזמינה את הצעירות והצעירים להצטרף למשפחה מצוינת ומובילה, בלימודי יג-יד. 

"לצד הלימודים, אמרה מרב ששון אמויאל, המצטרפים ללימודי העתודה הצבאית במכללה יזכו לסל יתרונות משמעותיים, החל מהכנה מקצועית לצה"ל, קמפוס עם מרחבים פרטיים וציבוריים, לצד הלימודים המקצועיים ועד לגיבוש חברתי חוויתי".

המרצה, הינון יוסף, שיתף בהיותו תלמיד אשר עבר את התהליך המוצע בכנס לצעירות ולצעירים. 

"זהו מסלול מעולה, מקצוע האלקטרוניקה הוא מקצוע פותח אופקים, הצבא מממן 80% מעלות הלימודים ומאפשר פניות ללמידה, רכישת ניסיון יקר מאוד בעבודה במסגרת הצבאית בה עולם הטכנולוגיה הוא מהמתקדמים בעולם .זו הזדמנות נדירה, אל תחמיצו אותה".

רס"ן תומר כהן, ראש מדור עתודה טכנולוגית, חיל הטכנולוגיה והאחזקה שיתף את הסטודנטים הפוטנציאלים ביתרונות המשמעותיים במסלול הנדסאי יג-יד." ההתפתחות הטכנולוגית בצבא היא מהגבוהות בעולם, על מנת לשמור על היתרון הביטחוני והמבצעי בשדה הקרב הנוכחי, העתידי, המערך הטכנולוגי משווע לכם, דור העתיד הטכנולוגי. זהו המסלול המהיר להצלחה, שילוב של השכלה גבוהה, ניסיון, רכישת ניסיון יקר ביותר הפותח לפני ההנדסאי את הדלת להצלחה העתידית."

את כנס החשיפה חתמה הרצאה מרתקת של יעל מחברת 'אינטל', החברה הגדולה במדינת ישראל אשר מחפשת את הנדסאי המחר כדי להצעידם לעתיד של חירות כלכלית וחירות מחשבתית. 

מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה סיכמה את כנס החשיפה בקריאה לצעירות ולצעירים להצטרף למסלול, "אנחנו במכללה ובצה"ל ממתינים לכם, עכשיו הזמן להצלחה, החזיקו הזדמנות מצוינת זו בשתי ידיים."

קרדיט: שירלי הרשקו
קרדיט: שירלי הרשקו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here