כרבוליות ומענק כספי יחולקו לקשישים במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

אגף הרווחה באמצעות המודר לאזרחים הוותיקים וביוזמת הקרן לידידות ממשיכים את מבצע "מחממים בידידות" המסייע לקשישים במהלך חודשי החורף

מחמם את הלב. במגדל העמק ממשיכים לדאוג גם לקשישי העיר. אגף לשירותים חברתיים יחד עם הקרן לידידות ממשיכים גם השנה את מבצע "מחממים בידידות" המסייע לקשישים בהתמודדות עם עלויות החימום הגבוהות בחודשי החורף.
כידוע, חודשי החורף הם הקשים ביותר עבור הקשישים הזקוקים לסיוע נוסף לצרכי חימום ורכישת ביגוד חם. בהתאם לזאת, הוחלט על חלוקת כרבוליות איכותיות לקשישים מהעיר ומענק כספי שיהווה סיוע נוסף לקשישים שאין ידם משגת לאמצעי חימום ראויים.
ברכה בן סדון מנהלת המדור לאזרחים ותיקים אמר: "בנוסף למענק חימום לקשישים  מהביטוח לאומי, העובדות סוציאליות של המדור לאזרחים ותיקים יצאו לביקורי בית על מנת לאתר קשישים  הזקוקים לתגבור ולסיוע נוסף בחימום לחורף ובשיתוף הקרן ידידות יחלקו לקשישים אלו מענק כספי וכרבולית. בנוסף  חילק האגף כ-200 שמיכות למשפחות נזקקות שפנו בבקשה לסיוע יחד עם 10 רדיאטורים".
מומי בן סימון מנהל אגף לשירותים חברתיים הוסיף: "החורף בעיצומו והאגף נערך לסייע ללקוחות הנזקקים לאמצעי חימום. האגף ידאג שאף לקוח לא ירעד מקור". אלי ברדה ראש העיר: "חוסנה של חברה נמדד באופן בו היא מטפלת בחוליות החלשות בתוכה אנו מודים לכל השותפים שלנו במצווה הזו והדגיש כי: "אל תשליכני לעת זקנה ככלות כוחי אל תעזבני, זהו מוטו וערך לחיים, כל השנה, בכל עונות השנה".

כרבוליות ומענק כספי יחולקו לקשישים במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here