קרדיט: Canva

אילו היה אפשר לפצות את כולם על כל נזק שנעשה להם, סביר להניח שהעולם היה פשוט יותר, אבל את זה צריך להוכיח בהליכים משפטיים שמניבים לכם בסופו של דבר תמורה. כשאתם עוברים תאונה או נגרם לכם נזק גופני או אחר כתוצאה מכך שמישהו התרשל בתפקידו או שעשה זאת במזיד, הגיע הזמן שגם לכם ייעשה צדק ותקבלו פיצוי על כך. את ההליכים מתחילים בפנייה לעורכי דין שעוסקים בכך ומנהלים למענכם את התיק. תפקידו של עורך דין לענייני נזיקין הוא לקבל מכם את כל הפרטים לאסוף את המסמכים שנדרשים לכך ולהגיש את התביעה בשמכם לגורם אשר אחראי לנזק שנגרם לכם, לדרוש לפצות אתכם ולמנוע נזקים נוספים אם מדובר בנזק מתמשך. המקרה יכול להיות גם ללא כל כוונה תחילה להזיק לכם אלא פשוט לשלם לכם מה שהביטוח של המקום התחייב לשלם במקרה כזה, ורק צריך לדעת למי לפנות על מנת לקבל את הפיצוי הזה. זה נכון למוסדות ציבוריים כמו גם פרטיים, ולכן משרד שדה אנגל ושות' מייצגים אתכם בכל מקרה שבו מגיע לכם פיצוי על נזיקין.

תאונות קורות לא רק בכביש

תאונות רבות שקורות לנו ואינן תאונות דרכים הן מקרים מובהקים שבהם אפשר בהחלט לתבוע את הגורמים להן. זה חשוב מיוחד כאשר זה קורה לילד בבית הספר או בכל מקום שיש בו אחריות של גרום רשמי וזה נכון גם לעובדים בתאונות עבודה או בדרך לשם. אם אתם סובלים מנזק כלשהו כתוצאה מתאונה כזאת וצריכים להפסיק לעבוד או להיות פעילים על מנת להחלים ולהשתקם, אתם חייבים להתפרנס בדרך אחרת וזה בדיוק מה שהפיצויים דואגים להם. צריך לקחת בחשבון לא רק נזק גופני אלא גם נזק נפשי והפיצויים שיחושבו לכם ייקחו בחשבון גם את עגמת הנפש וגם את הסיכויים שלכם להחלים מכך ולהשתקם. במקרים רבים לפחות חלק מהנזק אינו הפיך ודורש התייחסות מיוחדת.

חשוב לפנות כמה שיותר מוקדם

מכיוון שיש התיישנות על חלק מהתביעות בנושאים כאלה רצוי מאוד לפנות כמה שיותר מוקדם לעזרת עורכי דין בתחום הנזיקין. מלבד עבודת איסוף מסמכים ותיעוד כל הנזק שנגרם לכם יש חשיבות רבה למעקב מקצועי שבודק בדיוק מהו הנזק שנגרם לכם ולצפות את המשכו לאחר תקופת ההתיישנות. בגלל זה מניחים רק לעורכי דין מומחים בתחום זה לטפל בכך על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי שמגיע לכם על פי החוק עד תומו. משרד שדה אנגל ושות' מטפל בכל מקרה כזה כדי להגן על הזכויות של הלקוחות שלהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here