credit: canva

מרגע שמחליטים על גירושין והפרדת התא המשפחתי מתחילים הליכים שצריך להכיר ולהבין על מנת לא להיגרר למאבקים מיותרים מצד אחד, וכדי לא לאבד את הזכויות שלכם בגלל ניהול לא נכון של התיק מצד שני. הניהול של תיק כזה מתבסס בדרך כלל על המוטיבציה של הצדדים להיפרד כמה שיותר מהר וללא סיבוכים, אם זה קיים, אבל לעתים ההליכים נגררים והמטענים הרגשיים מוסיפים הרבה מאוד תסבוכות משפטיות שקשה להתמודד אתן לבד. ניהול תיק בצורה נכונה מחייבת למצוא עורך דין דיני משפחה בצפון שיש לו גם אמפתיה והבנה למצבכם וגם ידע וניסיון רב שלא משאירים אתכם לבד במערכה. על כל מהלך נגדי יש לענות במהלך נכון ומבלי להסלים א המצב ועל כל בעיה שנוצרת יש למצוא פתרון יצירתי מבלי להרגיז אף אחד אבל גם מבלי להתפשר על האינטרסים שלכם. ברור שכאשר יש ילדים בתמונה על אחת כמה וכמה שחייבים למצוא את המשרד הנכון, ולכן חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין מומלצים כמשרד שיש לו גם ניסיון וגם את הגישה הנכונה לניהול תיקים כאלה בנחישות וללא פשרות.

להתגרש כמה שיותר מהר

גם אם גירושין הם תהליך שיש להגיע אליו מוכנים נפשית, ברור לכולם שככל שהגירושין מתנהלים מהר ומבלי להתפשר על הזכויות אפשר להחלים מהר יותר ולצאת לדרך חדשה. כשמוצאים עורך דין גירושין בקריות שמנהל את הגירושין שלכם כדי שתוכלו להתחיל להשתקם במקום לבזבז את הזמן על מאבקים מיותרים אתם יודעים שאינכם לבד בסיפור הזה ויכולים להגיע מהר מאוד ליעד, בכמה שפחות צלקות. גירושין הם מצב לא נעים שחייבים לנהל בראש שקול גם בגלל חלוקת הרכוש והדאגה לילדים ולחיים החדשים לאחר מכן, כך שכל ההיערכות דורשת את המקצועיות ברמה הגבוהה ביותר מצד עורכי הדין שלכם.

כשהמצב משתנה עם הזמן

לעתים קורה שמצב כלכלי של אחד הצדדים מורע והמזונות חייבים עדכון גם בגלל המצב וגם משום שהילדים גדלים וכבר לא משלמים עליהם. כל הליך כזה דורש התאמה של דמי המזונות ורק עורך דין הפחתת מזונות יכול לעזור לכם אם לא תוכלו להגיע לכך בהסכמה עם הצד השני. שינויים רבים במצבכם מחייבים גם הבנה וגם רצון טוב ולכן כדאי מאוד לנהל זאת מבלי להידרדר למלחמה כוללת בכל פעם שנדרש עדכון כזה. שירותי חן, לנקרי, הרוש – משרד עורכי דין ניתנים לכם במקצועיות רבה כדי להשיג לכם את התוצאות הטובות ביותר למצבכם בכל שלב.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here