מפגש וירטואלי עם אראל מרגלית ומנהלי תכנית האקסלרייט
צילום- מפגש וירטואלי עם אראל מרגלית דל אקסלרייט

בהשתתפות המשקיע אראל מרגלית: "משבר הקורונה הכריח תעשיות שלמות ללמוד לעבוד מרחוק ובאמצעים דיגיטלים, דבר המייצר הזדמנות היסטורית לפיתוח כלכלי של הפריפריה"

משבר הקורונה לא פוסח על ההייטק, אך ב- 8XLR , תוכנית האצת הסטארטאפים בקריית שמונה, של משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף טק, בניהול יוזמה לאומית, ובשיתוף עיריית קריית שמונה, החליטו להפוך המשבר להזדמנות ולחבר בין היזמים למשקיעי ההייטק הגדולים ולנצל את המצב כדי לקיים סדרת מפגשים ייחודית עם מובילי ההייטק הישראלי.

כחלק מתוכנית האצת הסטארטאפים, הפגישו מנהלי האקסלרייט – ניצן סלע בלום לצד עידן הרפז את המיזמים של הסבב הנוכחי, עם המשקיע והיזם אראל מרגלית למפגש וירטואלי שהופק על ידי סטודיו גולן, והתמקד בהזדמנויות שנפתחו כעת עבור סטארטאפים הנמצאים בפריפריה. בשיתוף הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים, נפתח המפגש הייחודי לכלל ציבור היזמים, ותוכניות האקסלרטור ברחבי הארץ מה שהביא למספר שיא של 14,500 צפיות תוך 48 שעות.
"תעשיות רבות שחששו מדיגיטציה ועבודה מרחוק, עוברות היום מהפכה, ודווקא ליזמות בפריפריה הגיאוגרפית, נוצרות הזדמנויות חדשות ובעיקר יצירת קשרים חדשים" הדגיש היזם אראל מרגלית בפני היזמים והיזמיות במהלך המפגש והוסיף כי, המדינות והאזורים אשר יצליחו לפתח מודל של שותפות ציבורית פרטית בין המגזר הציבורי לסקטור הפרטי יצליחו למנף את משבר הקורונה כדי להאיץ פיתוח כלכלי. התוכנית האקסרלייט, היא דוגמא נהדרת לשותפות בין הסקטור הציבורי והפרטי, שמצליח למרות המשבר הגדול להמשיך קדימה ולסייע בהקמת הסטארטאפים הבאים של קריית שמונה.

מפגש וירטואלי עם אראל מרגלית ומנהלי תכנית האקסלרייט
צילום- מפגש וירטואלי עם אראל מרגלית דל אקסלרייט

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here