קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

עיריית מגדל העמק רשמה הצלחה גדולה סביב מתחם החיסונים שהוקם עבור צעירים ובני נוער במתחם "פרץ סנטר" במהלכו הוגרלו מתנות למתחסנים

עיריית מגדל העמק הקימה ביום שלישי האחרון מתחם חיסונים נגד נגיף ה"קורונה" לצעירי העיר. מגרש החנייה העליון של מתחם "פרץ סנטר" עוצב במיוחד לאירוע, דיג'יי אילון וינר סיפק אווירה משמחת ומאות מתנות חולקו למתחסנים ביניהם גם: פלסטיישן 4, אייפד ואוזניות אירפודס. 150 המתחסנים הראשונים נהנו ממשלוח מנות מתוק במיוחד, גלידה קרה ופחית שתייה לבחירתם.
כ-204 תושבים הגיעו למתחם, קיבלו את החיסון והצטרפו ל-14,000 תושבי העיר שכבר חוסנו במנה ראשונה, 9,500 מהם קיבלו את המנה השנייה. על פי מתווה הרמזור הצבע של מגדל העמק הוא צהוב וכ-82% מהתושבים מעל גיל 50 כבר חוסנו. צעירה שהתחסנה במתחם אמרה: "אני שמחה שהנגישו לנו את החיסונים ובאווירה צעירה וכפיית, משמח לראות שחושבים עלינו ודואגים לבריאותנו".
ראש העיר אלי ברדה שביקר במתחם בירך את כל העוסקים במלאכה בהקמת המתחם, איחל חג שמח ואמר: "מרגש היה לראות את הצעירים ובני הנוער לצד תושבים מכל הגילאים שלנו מגיעים ומתחסנים. אני מקווה שהביקוש לחיסונים יימשך ותושבי העיר יצאו להתחסן. זה הפתרון היחידי במאבק מול נגיף ה"קורונה"".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here