קרדיט - Pixabay

גם כשנדמה שאין צורך להסביר למה ייצוג משפטי נאות והולם הוא ההבדל שבין לשאת בעונש כבד ביותר על עבירות תעבורה לבין לשלם את המחיר הכי זול ופעוט יחסית, עדיין קורה לא פעם שאנשים מתפשרים על ניהול התיק שלהם בצורה מקצועית. לא תמיד יודעים מי נחשב הכי טוב אבל כאשר רואים את הרקורד של עורכי דין מסוימים מבינים לפי הגישה שלהם כיצד יוכלו לטפל בכם ובתיק שלכם. לכאורה גם נדמה שעבירות תעבורה אינן קריטיות עד שמגיעים למצב שבו צוברים דוחות רבים וצפויים לסנקציות קשות של מערכת המשפט. קורה לא פעם גם שמאבדים את רישיון הנהיגה לתקופה עד שיוצאים לקורס נהיגה מונעת ואז מבינים למה היה חשוב להיעזר בשירותים של עורך דין תעבורה הכי טוב בארץ כדי לא להגיע לשם. אם אתם מהאנשים שלא רוצים לצבור לחובתם לא נקודות ולא הליכים משפטיים שאינם מטופלים בזמן וביד מקצועית, מומלץ לפנות לעזרת עורך דין שבאמת יכול לעשות עם התיק מה שצריך. משרד עורכי דין תעבורה משה רבי עומד לרשותכם גם במקרים שבהם זה נראה בלתי אפשרי, משום שזהו הרקורד המקצועי של המשרד.

חובה להיזהר, אבל גם לערער כשאתם זכאים

לא תמיד מכשירי המדידה של המשטרה מכוילים או אמינים ועל כך נסובים משפטי תעבורה רבים בגין עבירת נהיגה בשכרות. ברור מאליו שנהיגה בהשפעת חומרים אסורים ואלכוהול היא עבירה חמורה שאסור לעולם להגיע לביצועה אפילו לא בשוגג, אבל בהחלט יש מצבים שבהם אתם מואשמים בכך ואינכם שיכורים כלל. אלה המצבים שבהם עורך הדין שלכם יוכיח שזה לא מה שקרה ויוכל לנסות לשכנע את בית המשפט בחפותכם. זה מחייב גם התנהלות נכונה שלכם מהרגע הראשון שבו נתפסתם ועד שהגעתם למשפט. חשוב ליצור אתו קשר מהרגע שבו נעצרתם לבדיקה והתקבל הדוח או שמנעו מכם להמשיך לנהוג על מנת שיוכל לטפל בכך.

הוכחות במשפט שמסייעות לכם

קורה לא פעם שאפשר למנוע הרשעה אם מטפלים בתיק שלכם בצורה מקצועית ומשכנעים שאכן נפלה שגגה ואתם לא שיכורים או לא נהגתם בהשפעת סם. יכול להיות בהחלט שהחישובים של המשטרה היו שגויים ואינכם נחשבים לשיכורים, מה שמחלץ אתכם מהרשעה. חשוב לדעת שלמרות שהעבירה הזאת היא חמורה באמת ואי אפשר להקל בה ראש, הטעויות שנעשות בתפיסת נהגים מוכחות לא פעם בבית המשפט ולכן זה כדאי לנסות גם שם להיחלץ מהרשעה שתשליך על העתיד שלכם. עו"ד משה רבי מייצג נהגים רבים שהצליחו להוכיח שלא עשו את מה שנטען נגדם ולזכות אותם מהרשעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here