קרדיט - Canva

פאפוס היא עיר עתיקה שבצורה המודרנית שלה נחשבת לעיר תרבות ותיירות מאוד פופולרית, אבל גם ככזאת שגרים בה אנשים שמחפשים את השקט ואת החיים הרגועים אפילו יותר מהקצב האיטי של קפריסין. זוהי עיר יפהפייה שמשקיעה הרבה בתשתיות תיירות ולכן כל מי שמחפש בתים למכירה בפאפוס קפריסין יכול להניב תשואה יפה מתיירים לתקופות שונות באי. פאפוס נמצאת בדרום מערב האי ובזכות נמל התעופה שלה היא נוחה מאוד לישראלים שגרים בה ורוצים להיות קרובים לטיסות שלוקחות אותן לישראל בכל עת שהם רוצים. זה מה שהופך אותה לאידיאלית לכל מי שגר שם ושומר עדיין על קשרי עבודה ומשפחה עם ישראל ורוצה להיות במרחק 40 דקות מהבית. בעיר זאת תוכלו למצוא נכסים רבים שתוכלו להשקיע בהם לדיירים שישכרו אותם לטווחי זמן משתנים. יש מי שיבוא לכמה ימים או שבועות אבל יש גם מי שיבוא לתקופות של שלושה חודשים כפי שנוודים דיגיטליים רבים אוהבים לעשות. קבוצת ארבע עונות נדל"ן מציעה לכם נכסים רבים שבזכותם תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם מדי חודש.

לגור בפאפוס בעצמכם

פאפוס היא בחירה מעולה למי שרוצה לגור בעיר קפריסאית רגועה שמתנהלת בקצב המפורסם והמרגיע של האי. זוהי עיר תיירותית אמנם אבל זה גם אומר שיש בה כל מה שאתם צריכים למרות שהיא מעט כפרית באופייה. כדי לגור בעיר בעצמכם מומלץ לבחור נכס שמתאים ליכולות הכלכליות שלכם אבל גם לנצל אותו בבוא הזמן גם להניב תשואה אם תרצו לעשות זאת. דירות למכירה בפאפוס קפריסין מוצעות בטווח גדול של מחירים ולפני שקונים דירה חשוב לבדוק את כל מה שדרוש לכם שם אם זה מתאים לכם. משפחות עם ילדים ימצאו שם מוסדות לימוד אבל חשוב לוודא שיש מקום לילדים וגם שירותי בריאות ורפואה טובים. הכי חשוב, כאמור, הוא נמל התעופה שיכול לקחת אתכם לישראל בכל שעה.

למה לבחור בקפריסין

ישראלים שבוחרים בקפריסין כאי למגורים יודעים כבר שיש להם קהילה ישראלית גדולה שמחכה להם ועוטפת בהרבה תמיכה ועזרה. קל להתמצא בקפריסין בגלל האנגלית כך שאפשר ללמוד יוונית לאט ולהתנהל בינתיים באנגלית שכולם מדברים. חשוב למצוא את הדירה שמתאימה לכם ולהיעזר באנשי מקצוע אמינים משום שבלי רישום נכון וחוקי הנכס לא יהיה על שמכם, ולכן כשיש לכם חברת נדל"ן שכבר מתמחה בנכסים כאלה למשקיעים ולמהגרים כדאי לבדוק את האפשרויות שלה. קבוצת ארבע עונות נדל"ן מלווה אתכם גם ברישומים וגם במכירה ובשיווק וכל הייעוץ שנדרש לכם כדי למצוא את הנכס הנכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here