קרדיט canva

לגוף שלנו יש סיבות משלו והן קשורות בדרך כלל גם בנפש, ולכן כל טיפול אמיתי שרוצה להגיע לשורש הבעיה חייב לגעת בשניהם. זאת המטרה המוצהרת של כל שיטת רפואה משלימה וזה בדיוק מה שעושים גם במרפאה שמציעה טיפולים שונים כאלה. לפעמים, הדרך להגיע לגוף היא בשיטות עמוקות יותר שעוקפות את הצורך להסביר את עצמנו והשיטות המשלימות עושות זאת מהיסוד. בכלל, כשמדברים על טיפולים לגוף חייבים לשבח גם את טיפולי המגע שמטרתם היא לא רק טיפול ממוקד בכאב או במצוקה גופנית כלשהי כמו שעושה עיסוי רפואי בצפון, אלא גם להשפיע לטובה על כל מצבו. גם עיסויים הם דרך מצוינת שבעזרתה משקמים את הגוף ומשפרים את יכולתו להחלים על ידי מתן תנאים טובים יותר לכל המערכות לתפקד ועל ידי שחרור חסמים גופניים כלשהם. זאת אחת השיטות שבעזרתן מטפלים בבית מעגלים מרכזי טיפול, שבו מעניקים טיפולים כאלה לכל מי שזקוק לכך.

רפואה סינית לעזרתכם

חובבי הרפואה הסינית יודעים היטב מהי התועלת הרבה שדיקור ושאר הפרקטיקות הנהוגות בה יכולות להביא להן ולכן יש רבים שנעזרים בכך למטרות שונות. דיקור סיני בחיפה מאפשר לרבים לטפל בבעיות שרפואה רגילה כלל אינה מצליחה לטפל בהן, או לקבל עזרה נוספת שמחזקת את הגוף ומחזירה לו את החוסן שלו. החוסן נחשב על פי הסינים לנקודת האיזון שבין הכוחות הפועלים בעולם ומקשרת בין הגוף לנפש בכל מה שקורה לנו. לכן, כל מחלה או בעיה גופנית או נפשית יש לה "הדים" בגוף שמבטאים חוסר איזון שיש לטפל בו וזה מה שדיקור עושה. המדקר מוצא את הנקודות הרלוונטיות במפת תעלות האנרגיה של הגוף ומשחרר חסימות שמונעות ממנה לזרום. התוצאה הטובה יכולה לסייע בהחזרת הבריאות לא רק בנקודה הספציפית אלא בשיפור מדדים כללי של כל הגוף.

עיסויים כדרך לטיפול

עיסויים הם עוד דרך נהדרת לתת לגוף את מה שהוא זקוק לו במגע משחרר ומשקם בנקודות שבהן זה נדרש. כל שיטת עיסוי עובדת על כך שיש היבטים גופניים שבהם היא עוזרת ויש גם את השחרור הנפשי והרגיעה שמשיגים בעזרתה. מצב נפשי משופר יותר עוזר גם לשחרור החומרים המיטיבים במוח שגם להם יש תפקיד חשוב מאוד בשיקום הגוף ובמתן הפקודות הנכונות להחלמה. אחת השיטות נקראת עיסוי רקמות והוא עמוק מאוד ויסודי ומטפל בבעיות גופניות כמו גם רגשיות ונפשיות הודות לכך. מעגלים מרכזי טיפולים מעניקים גם לכם את הטיפולים שנחוצים לכם לשם כך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here