קרדיט Canva

תאונת דרכים היא אירוע לא פשוט. גם אם זו תאונת דרכים שמוגדרת באופן יבש כקלה, עדיין עצם ההתנגשות היא לא נעימה, וקיימים נזקים לרכב שעולים לא מעט כסף. כשתאונת הדרכים מוגדרת כבינונית או קשה, הנזקים הם עצומים וכאן נזקים לרכב הם החלק הקל. החלק הקשה הם פגיעות גוף, בין אם אלה פציעות בדרגות שונות ואפילו מוות. גם ברגעים קשים אלה חשוב לדעת מהי הכתובת לפנות אליה על מנת לקבל פיצויים בצורה ההולמת והמקסימלית שאפשר. עורכי דין נזיקין אשר מתמחים בתאונות דרכים כמו עו"ד יזיד עומאר הם הכתובת לפנות אליה כאשר אתם נמצאים במצב פיזי המאפשר התעסקות בהיבט המשפטי.

לקבל את הפיצוי שמגיע לכם

תאונת דרכים גוררת בעקבותיה פעמים רבות כאב, סבל ועוגמת נפש. על כל אלה מגיע לכם פיצוי בנוסף להוצאות בגין טיפולים רפואיים שקופת החולים לא תמיד מממנת, טיפולים רגשיים שנדרשים פעמים רבות כדי לחזור למצב תקין, ציוד רפואי כמו כיסא גלגלים או קביים ועוד. עד כמה שלכם הקשר בין התאונה לבין כאבים או נזקים אחרים נראים מובנים מאליהם, לבית המשפט הדבר לא תמיד ברור. לכן חשוב לערב כמה שיותר מוקדם עורך דין תאונות דרכים מומלץ שיש לו ניסיון רב וששמעתם עליו דברים טובים מלקוחות שנעזרו בו. עורך הדין ינחה אתכם מיד לאסוף כל מסמך המעיד על הנזק, בין אם זה מסמך רפואי או קבלות על תשלומים ששילמתם וכמובן ילווה אתכם בכל צעד, ייתן את כל היעוץ וייצג אתכם לקבלת הפיצוי.

תאונת דרכים במסגרת העבודה- מה עושים?

תאונות דרכים הן כאמור עניין מאוד מורכב. ישנן נסיבות שונות בהן מתרחשות תאונות הדרכים שלכל אחת מהן חוקים או חריגות משלה. מה קורה למשל  כאשר תאונת דרכים קרתה במסגרת העבודה? תחת הנושא של פיצויים תאונת דרכים יופיע גם המידע על תאונות דרכים שהתרחשו במסגרת העבודה. אלה מוגדרות כתאונות דרכים שהן גם תאונות עבודה. לכן הגורמים הנתבעים בתאונות מסוג זה הן חברת הביטוח של הרכב, מקום העבודה וגם ביטוח לאומי אם ישנה פגיעה פיזית שיכולה לאיים על כושר ההשתכרות. בעזרת עורך הדין תגישו תביעה מסודרת, ברורה וכוללת בתוכה את כל ההוכחות על הנזקים שנגרמו לכם וצריכים להיות כלולים בתוך הפיצוי. גם בשל מורכבות העניין וגם בשל העובדה שאחרי תאונה אתם פחות במיטבכם, פנו לעורך דין מקצועי ואמין שאתם יכולים לסמוך עליו כדי שינווט אתכם בדרך להצלחה בתביעה. למידע נוסף וייעוץ משפטי חייגו > 052-3722314

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here