קרדיט - Canva

אנחנו בודקות את עור הפנים שלנו כל יום וחוששות לזהות בוא את פגעי הזמן והנזקים של זיהום סביבתי וקרינת שמש מזיקה, אבל זה לא חייב להישאר כך. כולן יודעות שבאירופה לכולן יש עור נהדר וצח, ללא פגמים ופיגמנטציה ולא רק בגלל גנטיקה אלא גם בגלל תנאי הסביבה והמחיה שלהם. חיים שקטים ורגועים, שמש מועטה והרבה מאוד חמצן עשיר הודות ליערות ולצמחייה הרבה שיש בארצות הגשומות והקרות של אירופה, בניגוד לארץ המדברית שלנו. אמנם, אי אפשר להחליף את האקלים הישראלי, אבל היום אפשר לתקן כל נזק כזה גם למי שחטאה בנעוריה בשעות ארוכות בשמש ללא בקרה, עישנה ולא שמרה על שגרת טיפוח מזינה ומונעת נזקים. באמצעות מכשירים מתקדמים כמו המכשיר שמעניק טיפול פנים rf אפשר להגיע לתוצאות נהדרות בהמרצת העור להמשיך להתחדש כמו בעבר במקום להיכנע לגיל. הצוות המקצועי של פיפא – המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים ישמח להתאים לך את הטיפולים שמתאימים לעורך ולנתונייך כדי לצאת משם עם עור פנים נפלא, כמו שחלמת עליו.

התחדשות תאי העור היא אפשרית בכל גיל

עם הגיל האפשרות של הגוף שלנו לפעול ולייצר חומרי נעורים יורדת אבל אפשר להחזיר אותו לקצב ההתחדשות משופר על ידי גירויו באמצעים מתאימים. הטכנולוגיה המתאימה לכך היא הטכנולוגיה שמשתמשת בגלי רדיו וגלים אחרים על מנת לחמם את העור מבפנים וליצור מעין קרעים קטנים בסיבים ששומרים על האלסטיות שלו, על מנת לגרות אותם לייצר במרץ את הסיבים שכבר התעצל לייצר אותם. התוצאה היא התחדשות תאי העור לאורך זמן והחזרת היכולת של העור לחדש את עצמו, להחליף תאי עור מתים בתאי עור חדשים ורעננים ולתקן פגמים בעור תוך כדי כך. זהו מנגנון ההתחדשות והריפוי של הגוף שעוזר לעצמו ובטיפולים כאלה רק עוזרים לו להיזכר בתפקידיו ולמלא אותם.

שגרת טיפולי אסתטיקה

השגרה של טיפולי יופי שמחזירים לך את היופי והרעננות ושומרים על הביטחון העצמי והרוגע שלך היא שגרה שמומלץ להקפיד עליה. ככל ששומרים על העור והגוף כך גם הוא מצליח להילחם טוב יותר נגד נזקי הזמן והזיהומים בסביבה, ונראה מצוין. את הטיפולים חשוב לקבל במקום שבו מכירים אותם ועוקבים אחר מצבך ובכך גם מבטיחים לך טיפול שמותאם לנתונים שלך בכל ביקור. כשמתרגלים לידיים המקצועיות של הצוות האיכותי והמוכשר של פיפא – המרכז לטיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים כבר אי אפשר לוותר על התענוג של טיפולי יופי מותאמים לכל אחד ואחת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here