עיצוב הבית הוא תמיד סוג של קסם, האופן בו אפשר להשתמש בכלים מעולם העיצוב כדי להכניס אסתטיקה ויופי, למקום הפרטי שלנו, לבית שלנו, המקום בו אנחנו חיים. אבל אם יש מקום בו אי אפשר להתפשר, זה כמובן, חדר השינה. אם אתם מעוניינים להפוך את חדר השינה שלכם למקום אליו אתם מעוניינים לחזור כל ערב, המקום בו אתם יכולים להניח את הראש ולנוח, לקיים חיים אינטימיים ולהגיע עם כוחות מחודשים לעוד יום, אנחנו פה בשביל זה. אז איך בוחרים מיטות מרופדות, איך מחליטים על הקו העיצובי של החדר ומה השלבים בתהליך התכנון, הכל, במאמר הבא.

למה כל כך חשוב להשקיע בחדר השינה

פשוט, משום שחדר השינה הוא המקום בו אנחנו מקיימים את הפעולה החשובה והחיונית לחיים שלנו, לישון. דעו כי אמנם בשנים האחרונות, עם ההתקדמות הטכנולוגית והדרישות של העידן המודרני, הצורך לישון הפך להיות סוג של 'מותרות', משהו שרבים לא עושים מספיק. אבל האמת היא כי העצה של ארגון הבריאות העולמי לחיים טובים ונוחים, זה לא לוותר על שבע או שמונה שעות שינה ביום, לאדם בוגר.

כאשר אנחנו מעצבים את חדר השינה, אנחנו צריכים לחשוב על שני דברים. מצד אחד, חשוב ליצור מרחב אסתטי ויפה דיו, כזה שנעים לחזור אליו ולשהות בו. מהצד השני, אנחנו לא רוצים להגזים ולהפוך את העיצוב של החדר 'רועש מדי'. ככל שנקפיד על בחירה בצבעים מונוכרומטיים, קו עיצוב עדין וכן הלאה, כך יהיה יותר קל לנוח ולישון בתוך החדר, שהרי זו המטרה. מיטות מרופדות אמנם מגיעות בכל מיני עיצובים. אבל, חשוב לבחור בזו שצבועה על פי פלטת הצבעים בה בחרנו לעיצוב החדר.

כמה מילים על בחירה מוצלחת

שלושה דברים צריכים להנחות אתכם בבחירה של מיטות מרופדות:

  1. הצרכים שלכם: מיטה צריכה גם לתת מענה פונקציונאלי. היא צריכה להיות במימדים נכונים כדי להתאים לחלל, יש מיטות מתכווננות או כאלו עם תא אחסון נוסף למטה. שימו לב לעניין הזה.
  2. האופי של החדר: יש מי שאוהבים מיטה פשוטה יותר ויש מי שדווקא מעוניינים ללכת על מיטה בעיצוב דרמטי יותר. נסו להתבונן בתמונות ולהבין קצת את הטעם האישי שלכם.
  3. איכות המוצר: מיטה מצויינת תלווה אתכם גם עוד שנים קדימה. לכן, אנחנו ממליצים לכם לקחת את הזמן ולבחור במוצר המתאים עבורכם ביותר.

אנחנו כאן לכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here