עורך דין נזקי גוף
קרדיט - pixabay

מטרתו הבסיסית של המוסד לביטוח לאומי היא לסייע לאוכלוסיות מוחלשות ולהעניק רשת ביטחון כלכלית לאזרחי מדינת ישראל. המוסר לביטוח לאומי מטפל בתביעות אבטלה, תאונות עבודה, השלמת הכנסה, נכות, נכות ילדים ועוד, והוא מסייע למאות אלפי אזרחים למצות את זכויותיהם ולקבל את הסיוע לו הם זקוקים. עם זאת, ההתנהלות עם המוסד לביטוח לאומי היא לא פשוטה והיא כוללת בירוקרטיה רבה, ולעיתים מילוי לא נכון של טפסים או טעות קטנה בדרך עלולים למנוע מכם למצות את זכויותיכם ולקבל את שמגיע לכם. בעקבות כך, על מנת להיות בטוחים כי התביעה תתקבל ותקבלו את הזכויות והכספים המגיעים לכם, מומלץ לפנות אל עורך דין לביטוח לאומי שילווה אתכם לאורך ההליך, ידריך וייצג אתכם בוועדות השונות ובהתנהלות מול הביטוח הלאומי בכלל.

למצות את זכויותיכם

ההתמודדות עם נזקי גוף בעקבות תאונה, בין אם מדובר על תאונת עבודה, תאונת דרכים או אפילו מקרה רשלנות רפואית היא לא פשוטה – מלבד השיקום הארוך, הכאבים וההחלמה הקשה, לעיתים גם עלולים להיות נזקים לצמיתות אשר ישפיעו על המשך חייכם באופן משמעותי, ובמקרים מסוימים גם בכושר ההשתכרות שלכם. בעקבות כך, חשוב לא להסס ולפנות ישר לאחר שנגרם לכם נזק אל עורך דין נזקי גוף על מנת לבנות אסטרטגיה משפטית ולהבין מה הן זכויותיכם וכיצד ניתן למצותן. עורך הדין ילווה אתכם בתביעות נגד המוסד הרפואי והרופא במקרה של רשלנות רפואית או לתבוע את הביטוח במקרי תאונת עבודה, ויסייע לכם גם בהתנהלות מול הביטוח הלאומי.

לפנות לייצוג משפטי מקצועי

כאמור, ההתמודדות עם תאונות שגרמו לנזקי גוף היא איננה פשוטה לכל הדעות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מקרה רשלנות רפואית שהשפיע באופן משמעותי על הבריאות שלכם ואף יצר נזקים בלתי הפיכים. לכן, אם אתם מתמודדים עם מקרה רשלנות רפואית עורך דין המתמחה בתחום הנזיקין הוא הכתובת לפנות אליה על מנת למצות את זכויותיכם ולקבל את הפיצוי שמגיע לכם בגין אותם נזקים. עורך הדין ילווה אתכם לכל אורך ההליך, ייצג אתכם אל מול הגופים השונים, בין אם מדובר על הביטוח הלאומי, חברות הביטוח בהם אתם מבוטחים ואפילו הגוף הרפואי בו התרחש מקרה הרשלנות ויסייע לכם למצות את זכויותיכם, כמו גם לגבל פיצוי הולם בגין הנזק. עורכת הדין מאיסה ח'דירי היא עורכת דין מקצועית, מנוסה ומיומנת המתמחה דיני נזיקין אשר תשמח לסייע גם לכם למצות את זכויותיכם. לייעוץ משפטי מקצועי חייגו למספר 050-940-0213.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here