קרדיט Canva

כמעט כולם "זוכים" להכיר את המצב בו הפנים דומים לפיצה יותר מאשר לפנים אנושיים, כשישנו אקנה או פצעי בגרות. האקנה נוצר כתוצאה מפעילות הורמונלית מוגברת שגורמת להפרשת יתר של בלוטת החלב והאזור מאדים בשל דלקת שנוצרת בו. האזור בו האקנה בולט הוא המצח דרך האף עד לסנטר או אזור ה T. היום ישנם טיפולים מתקדמים לטיפול באקנה וגם בצלקות הנוצרות לעיתים כתוצאה ממנו, בעיקר כשלא נותנים לפצע לחלוף לבד אלא "מפוצצים". אם אתם מחפשים טיפול באקנה בחיפה או בכל מקום אחר בדקו באילו שיטות הטיפול נעשה. ישנן שיטות כמו פרקשנל (גלי רדיו), מזותרפיה ועוד אשר חוסכות שימוש בכדורים והכנסת חומרים לגוף.

לטפל באזור שיוצר את הרושם הראשוני

כשאומרים שמישהו מייצג חברה או עסק אומרים שהוא הפנים שלהם ולא במקרה. פנים הם הדבר הראשון שאנו רואים אצל אדם שאנו פוגשים. הם יוצרים את הרושם הראשוני. לכן, חשוב לטפל בפנים ולטפח ראותם לא רק בבית אלא גם לתת להם טיפול מקצועי מדי פעם. ישנן שיטות טיפול שונות שהן יעילות מצד אחד אך גם עדינות ולא גורמות נזקים או תופעות לוואי מצד שני. בחיפוש טיפול פנים בחיפה בדקו אילו שיטות טיפול נהוגות במקום. שיטת טיפול חדישה היא פילינג ירוק, מבחינה טכנית הטיפול דומה לפילינג המוכר וגם כאן נעשה קילוף שכבות עור, אך אלה לא חומרים כימיים אלא תמציות צמחים טבעיות שפעולתן מיטיבה עם העור וטובה גם לטיפול באקנה ובסימני מתיחה לאחר להיריון.

בחירת הקוסמטיקאית שתלווה אתכם לאורך זמן

בחירת קוסמטיקאית צריכה להיות בחירה מעולה כך שאותה קוסמטיקאית תלווה אתכם לאורך זמן ותכיר היטב את עור הפנים שלכם, את החוזקות והחולשות שלו, את הדברים שעליהם יש לעבוד. כמובן שהקוסמטיקאית תלך יחד איתכם ככל שעור הפנים שלכם מתבגר ותציע פתרונות ושיטות טיפול שיתנו מענה לחולשות הקבועות של העור וגם לאלה שצצות ככל שהעור מתבגר. כדאי למצוא קוסמטיקאית פרא רפואית שיכולה לטפל בשיטות מתקדמות, שהקוסמטיקאית בוחרת שיטות טיפול שהן גם מתקדמות וגם טבעיות ככל שניתן. מומלץ גם לבחור קוסמטיקאית באזור המגורים שלכם כך שאם אתם גרים בחיפה וסביבתה בחרו קוסמטיקאית בחיפה בעלת ניסיון רב.

רוחל'ה הוא מכון קוסמטיקה בחיפה של הקוסמטיקאית הפרא רפואית רחל בן אייר המציע טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה במגוון שיטות כמו אלה שציינו ושיטות נוספות. ישנה הקפדה על טיפול יסודי ובניית תכנית טיפול לכל מטופל/ת. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here