קרדיט: Pixabay

ילדים הם קהל יעד מרכזי כאשר מפיקי סרטים חושבים להפיק סרט חדש- אך עם זאת, רוב תעשיית הסרטים לילדים נמצאת מעבר לים בארצות הברית הרחוקה, ולכן מדוברת בעיקר באנגלית. אמנם קיימים גם סרטים לילדים בעברית אבל בכמות פחותה. על מנת לגשר על פערי השפה, אולפני הסרטים הרימו את הכפפה והפנו את הסרטים המיועדים לילדים לדיבוב באולפני דיבוב מקצועיים, כך שכל ילד יוכל ליהנות מסרטים ברמה בינלאומית בשפת האם שלו. אמנם כולנו יודעים כמה השימוש בשפה האנגלית הוא חשוב עבורנו בבגרותנו מפני שהשפה האנגלית היא אחת מהשפות הבינלאומיות המדוברות בעולם, וחשוב שהילדים שלנו ייחשפו אליה ויכירו אותה, אבל בסופו של יום כאשר אנו רוצים שילדינו באמת יהנו מסרט, סרטים מדובבים לעברית יהיו הפתרון המושלם.

גם הילדים שלכם יושבים שעות מול המחשב? נצלו זאת לטובתכם

כיום כל הורה לילד צעיר יודע כי הילד יכול להעביר שעות על גבי שעות של הנאה בזכות משחקי אונליין במחשב או בקונסולות המשחק השונות, אפילו ימים שלמים וחיים שלמים. במדינות מסוימות התמכרות למשחקי אונליין היא מגיפה של ממש, ואנו וודאי בתור הורים דואגים לא רוצים שילדינו יפלו להתמכרות שעלולה להזיק להם, אבל כמעט לכל ילד יש את הנטייה הטבעית לשבת מול המחשב ולהתרכז במשחק ותפקידם של הוריו הוא להציב גבולות. עם זאת, יש גם משחקי אונליין אשר יכולים להיות לימודיים ומעשירים ואף לאתגר את המחשבה ולשפר את היכולות המתמטיות או הדקדוקיות של הילד ואפילו להקנות לו ידע כללי ולכן כדאי לנו לברור את המשחקים שילדנו משקיע בהם את זמנו.

פיתוח היצירתיות- מיומנות חשובה לחיים

ילדים בכל הגילאים (ובעיקר ילדות) אוהבים פעילויות ומשחקי יצירה שונים אשר יש להם תוצר מיוחד או מהנה. יצירות כמו שרשראות וצמידים מחרוזים, ציורים בחול או אפילו יצירת סבונים משלהם הן פעילויות מועדפות על רבים. העובדה כי ניתן לשלב בהם חומרים שונים במרקמים שונים, לשפר את היכולות המוטוריות העדינות והגסות כמו גם ליהנות בסוף מתוצר מקסים- שווה כל רגע של השקעה. כאשר אנו מחפשים רעיונות חדשים לפעילויות יצירה, מומלץ להכנס לאתר של הדברות קידס- שם תוכלו למצוא מגוון רעיונות יצירתיים שישדרגו כל רגע חופשי של יצירה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here