פרויקט למען הלומי קרב שהצליח להסעיר את הרשת
קרדיט: רון קדמי

היוצר והזמר המוערך ממגדל העמק נפתלי קון הוביל פרויקט למען הלומי קרב שהצליח להסעיר את הרשת

היוצר המוצלח נפתלי קון הפיק שיר שנקרא "טריפ" במסגרת פרויקט תמיכה בהעלאת המודעות למען הלומי-קרב. השיר המרגש מבטא את רגשותיהם ואת קשייהם של הלומי-הקרב במציאות היומיומית.

נפתלי הצליח לגייס את מיטב הסלבריטאים בארץ להצטלם לקליפ עבור השיר בו הם עונדים צמיד שחור עם הציטוט "בסוף לעצמך אתה תמיד חוזר" ממילות השיר. עד עתה כבר למעלה מ-150 כוכבי הביצה הארצית ביניהם ערן זהבי, דביר בנדק, עדן בן זקן, עוז זהבי, יהודה לוי ואשתו הדוגמנית שלומית מלכה, אופירה אסייג, מיכל אנסקי השורדות שמחה גוואטה ונעמה קסרי וגם ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה. כולם פרסמו תמונות שלהם עונדים את הצמיד על מנת להפיץ את המסר של הפרויקט ולהכניס את שבוע המודעות לתודעה הציבורית.
זאת לא הפעם הראשונה שקון נרתם למען מטרה חיובית, בעבר הוא הצליח לגייס אמבולנס למען חיות בפרויקט משותף עם עמותת "תנו לחיות לחיות".
קון סיפר על יצירת הפרויקט החדש: "פשוט כתבתי שיר. אני לא הלום קרב ופתאום הבנתי שיצא לי כאילו אני הלום קרב. אני מניח שזה דברים שנספגים בך. יש לי חבר ילדות שאבא שלו היה הלום קרוב, אבל לא ידעתי שזה כל כך נמצא בי".
נפתלי קון שנמצא חזק בלב תעשיית המוזיקה בתל אביב היה תושב מגדל העמק שנים רבות ובתקופה בה שהה בעיר כמעט כל הפקה מוזיקלית הייתה תחת ניצוחו הוא מתאר בגאווה את אותם זמנים ואת ההשפעה שהיו להם על היצירה שלו: "זו הייתה תקופה נהדרת, אני אוהב את העיר אני אוהב את האנשים, אני מכיר כאן הכל. אני חושב שכמו כל דבר גם התקופה שהתגוררתי במגדל העמק לימדה אותי דברים. זו הייתה חוויה מדהימה".

פרויקט למען הלומי קרב שהצליח להסעיר את הרשת
קרדיט: רון קדמי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here