קרדיט - Canva

כאשר אנו חושבים על תעסוקה, לרוב נחשוב על העובד ואיך יצלח את ראיון העבודה או המיונים למשרה בה הוא חושק. עם זאת, הנושא מהותי גם עבור המעסיק. מבחינתו בחירת העובד הנכון היא קריטית. ישנן דרכים שונות כיצד לאתר את העובד המתאים. פעמים רבות מיונים כוללים שלבים שונים, בין אם ראיונות עם מספר בכירים בחברה או תהליך הכולל מיונים ורק לאחר מכן ראיון. אחת הדרכים היום לאתר מועמד לעבודה שיהיה מתאים היא אבחון גרפולוגי. פעמים רבות אבחון זה מצטרף למבחנים מוספים, בין אם בפן הטכני, החברתי או הפסיכולוגי. למעשה באמצעות הגרפולוגיה ניתן לבדוק את הכל במקום אחד. כתיבת קטע מאפשרת לגרפולוג מקצועי לנתח את אישיותו של הנבדק לעומק במגוון רחב של היבטים.

כתב: כך תמצאו את שביל הזהב

במיוחד בשלבים מסוימים בחיים או בצמתים שונים רבים מאיתנו היו רוצים ייעוץ והכוונה. לא תמיד אנו מוצאים את האדם המתאים מבחינתנו לתת לנו את היעוץ וגם את הדרך על פיה נרצה שיבחנו את אישיותנו וינתחו אותה. ישנו כלי הנחשב היום לכלי רציני ביותר. אם לפני שנים נחשב לכלי מיסטי, היום כבר ידוע שהוא לחלוטין לא כזה: גרפולוגיה. אבחון גרפולוגי מתבסס על מה שקורה אצלנו, בקשר בין מוח ליד בזמן שאנו כותבים ומוציאים דברים מתוכנו. כתב היד והאופן בו אנו פורשים את הכתוב על הדף קשורים לאופן בו אנו תופסים את עצמנו ואת העולם, האופן בו אנו פועלים ומהו הבסיס, האם שכל, רגש או תחושות בטן. כל אלה מאפשרים לגרפולוג מקצועי לייעץ לכל אחד על פי כתב ידו מהו הכיוון שלו והיכן ירגיש שהוא ממצה את עצמו.

להעביר ערב כיפי עם העובדים- איך עושים את זה?

אירוע חברה הוא נקודה לה מחכה כל עובד. אין ספק שיום בו ישנה שבירת שגרה ודיסטנס אם נחזור רגע לימי הצבא, הוא יום מהנה לכולם. עבור המעסיק או האחראי על האירועים ערב חברה לעובדים יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. בכל שנה צריך למצוא תוכנית שלא תחזור על עצמה אך תהיה מהנה. אז לא צריך להמציא את הגלגל. מה שחשוב הוא ליצוק תוכן כלשהו לתוך הערב, כלומר אוכל וקשקושים אינם מספיקים. התוכן צריך להיות מעניין, מצחיק, כזה שייצור שחרור ופתיחות אצל העובדים, כולל המנהלים וידבר לכולם. ערב גרפולוגיה הוא בדיוק ערב כזה. גרפולוגיה היא תחום מסקרן. ערב גרפולוגיה בו הקהל יהיה שותף פעיל. בשילוב של הרבה צחוק והומור יוציא את העובדים כשהם מלאי אנרגיות (טובות…), סקרנים ומחכים כבר ערב חברה הבא…

מאיה הראל היא גרפולוגית מקצועית ומיומנת המביאה את התחום העמוק והמסקרן הזה אל אנשים שרוצים לטעום ממנו בצורה קלילה ומהנה. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here